XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Public: Tablets & Laptop με 20% όφελος με κάρτες Eurobank
yellow: Οικιακές συσκευές με κέρδος 20% στη Media Markt
Mastercard: Φθινοπωρινές κληρώσεις για τους κατόχους καρτών της
Aegean Airlines: Πτήσεις για Μάλτα με έκπτωση ως 40%
Euroworld: Ταξίδια με 5% Επιστροφή με κάρτες Eurobank
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ
Alpha Bonus: Κινητά με δώρο έως 80.000 πόντους
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Έκλεισε 15 χρόνια ζωής ο Τραπεζικός Μεσολαβητής - Ποιες υπηρεσίες παρέχει δωρεάν
Τελευταία ενημέρωση: 13/03/2014 15:38

Με συμπλήρωση 15 ετών αδιάκοπης λειτουργίας του θεσμού του Μεσολαβητή Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών συμπίπτει φέτος ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή.

Στο διάστημα αυτό έλαβε συνολικά περισσότερα από 21.000 γραπτά παράπονα και 130.000 τηλεφωνικές κλήσεις και επισκέψεις στα γραφεία του, Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα (http://www.hobis.gr).

Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες του Μεσολαβητή παρέχονται δωρεάν και οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν στο νέο πενταψήφιο τηλέφωνο 10440 (αστική Χρέωση).

Η διαδικασία υποβολής παραπόνων

Η διαδικασία επίλυσης των διαφορών που προκύπτουν μεταξύ των τραπεζών και των πελατών τους ολοκληρώνεται σε τρία στάδια - βήματα:

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ

Υποβολή του θέματος στον προϊστάμενο της αρμόδιας για τη συναλλαγή σας υπηρεσίας της τράπεζας ή της επενδυτικής εταιρίας, ο οποίος κανονικά θα σας απαντήσει μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ
 
Εάν η απάντηση δεν είναι ικανοποιητική ή δεν λάβετε απάντηση μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες, μπορείτε να απευθυνθείτε εγγράφως στην Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών της τράπεζας ή στην επενδυτική εταιρία (Χρηματιστηριακές Εταιρίες, Εταιρίες μέλη της Ε.Θ.Ε και Εταιρίες Επενδυτικής Διαμεσολάβησης).

Κανονικά θα σας απαντήσουν εγγράφως σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την υποβολή του θέματος.

ΤΡΙΤΟ ΒΗΜΑ  

Στην πλειοψηφία τους, οι διαφορές επιλύονται από την τράπεζα ή την επενδυτική εταιρία.

Παρόλα αυτά, αν η απάντηση δεν είναι ικανοποιητική ή αν περάσουν δέκα (10) εργάσιμες ημέρες χωρίς απάντηση, μπορείτε να υποβάλετε εγγράφως το θέμα στον Μ.Τ.Ε.Υ. το αργότερο μέσα σε ένα (1) μήνα (από την απάντηση της Υπηρεσίας Πελατών ή από την πάροδο των 10 εργασίμων ημερών χωρίς απάντησή της).

Η εξέταση των παραπόνων   

Η διαδικασία υποβολής και εξέτασης των θεμάτων στον Μ.Τ.Ε.Υ. είναι έγγραφη και διεξάγεται στην Ελληνική ή στην Αγγλική γλώσσα.

Γι' αυτό θα πρέπει να αναζητήσετε στην τράπεζα, στην επενδυτική εταιρία ή στο γραφείο του Μ.Τ.Ε.Υ. το "ΕΝΤΥΠΟ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ" προς τον Μεσολαβητή Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Μπορείτε να εκτυπώσετε το έντυπο εδώ

Ο Μ.Τ.Ε.Υ. θα σας ενημερώσει άμεσα ότι παρέλαβε το Έντυπο Παραπόνων σας. Αν κριθεί σκόπιμο θα σας ζητήσει περισσότερες πληροφορίες.

Επαφή με την τράπεζα

Εφόσον μπορεί να εξετάσει το θέμα, ο Μ.Τ.Ε.Υ. απευθύνεται στην τράπεζα ή την επενδυτική εταιρία για να πληροφορηθεί την άποψή της και με απόλυτη εχεμύθεια και σε εύλογο χρόνο προβαίνει στις ακόλουθες ενέργειες:

Αρχικά ο Μ.Τ.Ε.Υ. προτείνει τη φιλική διευθέτηση της διαφοράς επιδιώκοντας να συμβιβάσει τα δύο μέρη. Αν τα μέρη αποδεχθούν την πρότασή του, η διαδικασία ολοκληρώνεται.

Εάν δεν επιτευχθεί συμβιβασμός, ο Μ.Τ.Ε.Υ. διατυπώνει αιτιολογημένη έγγραφη σύσταση προς τα δύο μέρη, με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, τις αρχές καλής επιχειρηματικής πρακτικής και κάθε σχετικό κώδικα δεοντολογίας, με σκοπό την επίλυση της διαφοράς.

Η σύσταση

Η σύσταση αυτή δεν είναι δεσμευτική και μπορεί κάθε μέρος να τη δεχθεί ή να την απορρίψει εγγράφως.

Αν η σύσταση του Μ.Τ.Ε.Υ. δεν γίνει δεκτή είτε από εσάς είτε από την τράπεζα ή την επενδυτική εταιρία, μπορείτε να επιδιώξετε την ικανοποίησή σας στα Δικαστήρια.

Η μέση διάρκεια της διαδικασίας εξέτασης διαφορών από τον Μ.Τ.Ε.Υ. δεν υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες.

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Έρχεται το νέο iPhone 11 στις 27/9 - Κάντε κράτηση χωρίς να πληρώσετε - Φωτό 11/09/2019 08:12
Έρχεται νέο app για κινητά με όλες τις τιμές σε σούπερ μάρκετ και πρατήρια καυσίμων 28/08/2019 09:10
Wish: Χιλιάδες προϊόντα σε έκπτωση 90% - Επιπλέον όφελος ως 50% 23/08/2019 08:24
Media Markt: Έκπτωση έως 30% στις οικιακές συσκευές 23/08/2019 07:20
Τιμές χονδρικής για όλους μέσω νέου portal γυναικείας ένδυσης - Online αγορές 08/08/2019 12:43
Γυναικεία ένδυση σε τιμές χονδρικής - Online αγορές 09/06/2019 11:34
Κερδίστε 6ευρες επιταγές με 3 κωδικούς στα AB Βασιλόπουλος 05/06/2019 12:11
ΕΥΔΑΠ: Νέες e-υπηρεσίες - Εγγραφείτε μέσω Taxis 30/05/2019 08:23
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40
FBBank: Στο 2% το επιτόκιο του λογαριασμού υπό προειδοποίηση 06/12/2009 12:56
Νέα επενδυτικό προϊόν εγγυημένου κεφαλαίου από την HSBC 06/12/2009 12:58