XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Public: Tablets & Laptop με 20% όφελος με κάρτες Eurobank
yellow: Οικιακές συσκευές με κέρδος 20% στη Media Markt
Mastercard: Φθινοπωρινές κληρώσεις για τους κατόχους καρτών της
Aegean Airlines: Πτήσεις για Μάλτα με έκπτωση ως 40%
Euroworld: Ταξίδια με 5% Επιστροφή με κάρτες Eurobank
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ
Alpha Bonus: Κινητά με δώρο έως 80.000 πόντους
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
EY: Ανακτούν την εμπιστοσύνη τους στο τραπεζικό σύστημα οι καταναλωτές
Τελευταία ενημέρωση: 11/03/2014 12:32

Εμπιστοσύνη προς τον τραπεζικό τομέα ανακτούν, σταδιακά, οι καταναλωτές, μετά από μια σειρά ετών έντονης υποχώρησης, όπως προκύπτει από παγκόσμια έρευνα της ΕΥ «Global Consumer Banking Survey 2014».

Σύμφωνα με την έρευνα, κατά την οποία ρωτήθηκαν πάνω από 32.000 πελάτες τραπεζών σε 43 χώρες, οι τράπεζες ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στις παραδοσιακές υπηρεσίες καθώς αισθάνονται περισσότερο ευάλωτες στον ανταγωνισμό εξαιτίας των νέων παρόχων τραπεζικών υπηρεσιών.

Αναλυτικότερα, το ένα τρίτο των πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο, ανέφεραν ότι έχει αυξηθεί η εμπιστοσύνη τους στον τραπεζικό κλάδο σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Πρόκειται για μια σημαντική αύξηση σε σχέση με τα στοιχεία της προηγούμενης έρευνας του Ιουνίου του 2012.

Ο αριθμός των πελατών των οποίων η εμπιστοσύνη στον κλάδο έχει μειωθεί κατά τους τελευταίους 12 μήνες είναι 19%, σε σχέση με το υψηλό του 40% το 2012.

Η μεγαλύτερη αύξηση εμπιστοσύνης σημειώνεται στην Ινδία, όπου το 77% των ερωτηθέντων δηλώνει αυξανόμενη εμπιστοσύνη, ακολουθούμενη από τη Σαουδική Αραβία (68%). Αντίθετα, η συνολική εμπιστοσύνη υποχώρησε περισσότερο έντονα στην Ισπανία (κατά 60%) και την Ιρλανδία (62%).

Η κύρια τράπεζα

Οι περισσότεροι πελάτες (93%) δήλωσαν ότι εμπιστεύονται την κύρια τράπεζα με την οποία συνεργάζονται, περιγράφοντας «τον τρόπο με τον οποίο με αντιμετωπίζουν» ως τον σημαντικότερο λόγο για την εμπιστοσύνη προς την τράπεζά τους αμέσως μετά τον παράγοντα της «χρηματοπιστωτικής σταθερότητας».

Αντίθετα, τα «πρόσφατα άρθρα και η ειδησεογραφία» είναι ο λιγότερο σημαντικός παράγων που επιδρά στην εμπιστοσύνη, καθώς μόλις το 8% των πελατών τα αναφέρει ως λόγο που επηρεάζει τον βαθμό εμπιστοσύνης προς τις τράπεζες.

Το 52% των πελατών έχουν ανοίξει ή διακόψει τουλάχιστον ένα προϊόν κατά το προηγούμενο έτος, ενώ 40% σχεδιάζει να το πράξει στο επόμενο έτος. Ωστόσο, το 60% των ερωτηθέντων που δεν σκοπεύουν να κλείσουν ή να μεταφέρουν τους λογαριασμούς τους, δεν είναι απαραίτητα σίγουροι ότι συνεργάζονται με τη σωστή τράπεζα.

Το 22% των ατόμων που σχεδιάζουν να διατηρήσουν τη σημερινή τους συνεργασία αισθάνονται ότι «όλες οι εταιρείες είναι ίδιες», ενώ το 17% λένε ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο ή χρονοβόρο να αλλάξουν τράπεζα.

Οι εναλλακτικοί πάροχοι

Παρά τη βελτίωση της εμπιστοσύνης, οι πελάτες θεωρούν ότι οι τράπεζες δεν έχουν πάντα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με νεότερα είδη τραπεζών ή εταιρείες τεχνολογίας, ακόμη και όταν πρόκειται για την παροχή οικονομικών συμβουλών.

Περισσότεροι από 30% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι οι εναλλακτικοί πάροχοι τραπεζικών υπηρεσιών βρίσκονται στην κατάλληλη θέση, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές τράπεζες, να βελτιώσουν τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών ή και την επίτευξη οικονομικών στόχων.

Περίπου το ένα τρίτο των πελατών των τραπεζών επικοινώνησαν με την τράπεζά τους για ένα πρόβλημα τους τελευταίους 12 μήνες και το 25% αισθάνονται πολύ ικανοποιημένοι με την αντιμετώπιση του παραπόνου, το 42% ικανοποιημένοι και το 33% λιγότερο από ικανοποιημένοι.

Μεταξύ των πελατών που δήλωσαν πολύ ευχαριστημένοι, το 58% αύξησαν τη συνεργασία τους με την τράπεζα, ενώ το 32% των πελατών που δήλωσαν πολύ δυσαρεστημένοι με την εμπειρία επίλυσης των προβλημάτων έκλεισαν μέρος ή και το σύνολο των λογαριασμών τους.

Η διαφάνεια σχετικά με τα έξοδα και τις επιβαρύνσεις και η καθοδήγηση ως προς τρόπους για να τα αποφύγει κανείς αποτελούν πάγια ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις τράπεζες σε όλο τον κόσμο, καθώς αντιπροσωπεύουν το 15% όλων των προβλημάτων που αναφέρθηκαν.

Υψηλότερα στην κατάταξη των παραπόνων βρίσκονται μόνο οι αρνήσεις σε αιτήσεις πιστώσεων / δανείων και οι χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση αγορών.

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Έρχεται το νέο iPhone 11 στις 27/9 - Κάντε κράτηση χωρίς να πληρώσετε - Φωτό 11/09/2019 08:12
Έρχεται νέο app για κινητά με όλες τις τιμές σε σούπερ μάρκετ και πρατήρια καυσίμων 28/08/2019 09:10
Wish: Χιλιάδες προϊόντα σε έκπτωση 90% - Επιπλέον όφελος ως 50% 23/08/2019 08:24
Media Markt: Έκπτωση έως 30% στις οικιακές συσκευές 23/08/2019 07:20
Τιμές χονδρικής για όλους μέσω νέου portal γυναικείας ένδυσης - Online αγορές 08/08/2019 12:43
Γυναικεία ένδυση σε τιμές χονδρικής - Online αγορές 09/06/2019 11:34
Κερδίστε 6ευρες επιταγές με 3 κωδικούς στα AB Βασιλόπουλος 05/06/2019 12:11
ΕΥΔΑΠ: Νέες e-υπηρεσίες - Εγγραφείτε μέσω Taxis 30/05/2019 08:23
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Πώς να μειώσετε τις δόσεις σας στο μισό 06/12/2009 17:27
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40