XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Alpha Bonus: Διπλή επιβράβευση στα ΑΒ την Τετάρτη
MyAXA Doctor: Το app που σας συνδέει με το γιατρό σας
Aegean Airlines: 9 πόλεις στο εξωτερικό με έκπτωση 20%
HSBC: Αμοιβαία κεφάλαια εισοδήματος για μέρισμα ανά μήνα
Eurobank: Online ασφάλιση ΙΧ μέσω Eurolife
Online σούπερ μάρκετ με έκπτωση 13% με όλες τις κάρτες
Diners: Δώρο 2.000 Bonus πόντοι στα Hondos Center
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Και online καταγελλίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για να «βρείτε το δίκιο σας»
Τελευταία ενημέρωση: 02/02/2014 18:09

Τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους, να υποβάλλουν ερωτήματα και να καταθέσουν καταγγελίες μέσω διαδικτύου, έχουν οι καταναλωτές μέσω νέας ιστοσελίδας.

Από τον Οκτώβριο του 2013 η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχει θέσει σε λειτουργία το portal www.1520.gov.gr, το οποίοι αποτελεί το διαδικτυακή εκδοχή της Γραμμής Καταναλωτή 1520.

Μέσω της νέας ιστοσελίδας παρέχεται στους καταναλωτές η δυνατότητα για 24ωρη υποβολή ερωτημάτων - καταγγελιών και επιπρόσθετα δίνεται η δυνατότητα για εύκολη περιήγηση και υποβολή ερωτημάτων - καταγγελιών και από έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

Η εξυπηρέτηση

Από την άλλη πλευρά, η τηλεφωνική Γραμμή Καταναλωτή «1520» παρέχει πληροφόρηση και καθοδήγηση στους καταναλωτές για την προστασία των δικαιωμάτων τους και την αντιμετώπιση ενδεχόμενων παραπλανητικών και αθέμιτων εμπορικών πρακτικών εις βάρος τους.

Σημειώνεται ότι τα περισσότερα θέματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αφορούν την αγορά καταναλωτικών αγαθών και ειδικότερα την ποιότητα των προϊόντων και τη χρέωσή τους, ενώ σημαντικός αριθμός ερωτημάτων αφορά τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και ειδικά την υπερχρέωση και το δανεισμό των νοικοκυριών.

Περίπου το 75% των καταναλωτών που επικοινωνούν με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προτιμούν τη τηλεφωνική γραμμή, ενώ το υπόλοιπο 25% τη διαδικτυακή υπηρεσία.

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Ξεπούλημα στις τηλεοράσεις από Public και Media Markt - Εκπτώσεις ως 61% 13/11/2019 09:42
Υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις μέσω internet - Νέα υπηρεσία προσεχώς 05/11/2019 19:46
Προς χαλάρωση των κριτηρίων για το επίδομα θέρμανσης - Πρώτη καταβολή μέσα στο 2019 12/10/2019 08:52
Με προκαταβολή το φετινό επίδομα θέρμανσης - Πού θα παίζουν οι τιμές 09/10/2019 10:42
Σε ισχύ νέα πιο ευνοϊκή ρύθμιση για αποπληρωμή χρεών προς τη ΔΕΗ - Οι όροι της - Παραδείγματα 01/10/2019 09:06
Public: Δώστε το παλαιό σας κινητό και κερδίστε έκπτωση 29/09/2019 10:28
Τα σχέδια για αύξηση του επιδόματος θέρμανσης έως 25% και πληρωμής του από Οκτώβριο 29/09/2019 09:49
Άνοιξαν οι προπαραγγλίες για το νέο iPhone - Τι κερδίζετε ανάλογα με την κάρτα σας 24/09/2019 07:28
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Πώς να μειώσετε τις δόσεις σας στο μισό 06/12/2009 17:27
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40