XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Public: Tablets & Laptop με 20% όφελος με κάρτες Eurobank
yellow: Οικιακές συσκευές με κέρδος 20% στη Media Markt
Mastercard: Φθινοπωρινές κληρώσεις για τους κατόχους καρτών της
Aegean Airlines: Πτήσεις για Μάλτα με έκπτωση ως 40%
Euroworld: Ταξίδια με 5% Επιστροφή με κάρτες Eurobank
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ
Alpha Bonus: Κινητά με δώρο έως 80.000 πόντους
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Και online καταγελλίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για να «βρείτε το δίκιο σας»
Τελευταία ενημέρωση: 02/02/2014 18:09

Τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους, να υποβάλλουν ερωτήματα και να καταθέσουν καταγγελίες μέσω διαδικτύου, έχουν οι καταναλωτές μέσω νέας ιστοσελίδας.

Από τον Οκτώβριο του 2013 η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχει θέσει σε λειτουργία το portal www.1520.gov.gr, το οποίοι αποτελεί το διαδικτυακή εκδοχή της Γραμμής Καταναλωτή 1520.

Μέσω της νέας ιστοσελίδας παρέχεται στους καταναλωτές η δυνατότητα για 24ωρη υποβολή ερωτημάτων - καταγγελιών και επιπρόσθετα δίνεται η δυνατότητα για εύκολη περιήγηση και υποβολή ερωτημάτων - καταγγελιών και από έξυπνα κινητά τηλέφωνα.

Η εξυπηρέτηση

Από την άλλη πλευρά, η τηλεφωνική Γραμμή Καταναλωτή «1520» παρέχει πληροφόρηση και καθοδήγηση στους καταναλωτές για την προστασία των δικαιωμάτων τους και την αντιμετώπιση ενδεχόμενων παραπλανητικών και αθέμιτων εμπορικών πρακτικών εις βάρος τους.

Σημειώνεται ότι τα περισσότερα θέματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές αφορούν την αγορά καταναλωτικών αγαθών και ειδικότερα την ποιότητα των προϊόντων και τη χρέωσή τους, ενώ σημαντικός αριθμός ερωτημάτων αφορά τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και ειδικά την υπερχρέωση και το δανεισμό των νοικοκυριών.

Περίπου το 75% των καταναλωτών που επικοινωνούν με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή προτιμούν τη τηλεφωνική γραμμή, ενώ το υπόλοιπο 25% τη διαδικτυακή υπηρεσία.

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Έρχεται το νέο iPhone 11 στις 27/9 - Κάντε κράτηση χωρίς να πληρώσετε - Φωτό 11/09/2019 08:12
Έρχεται νέο app για κινητά με όλες τις τιμές σε σούπερ μάρκετ και πρατήρια καυσίμων 28/08/2019 09:10
Wish: Χιλιάδες προϊόντα σε έκπτωση 90% - Επιπλέον όφελος ως 50% 23/08/2019 08:24
Media Markt: Έκπτωση έως 30% στις οικιακές συσκευές 23/08/2019 07:20
Τιμές χονδρικής για όλους μέσω νέου portal γυναικείας ένδυσης - Online αγορές 08/08/2019 12:43
Γυναικεία ένδυση σε τιμές χονδρικής - Online αγορές 09/06/2019 11:34
Κερδίστε 6ευρες επιταγές με 3 κωδικούς στα AB Βασιλόπουλος 05/06/2019 12:11
ΕΥΔΑΠ: Νέες e-υπηρεσίες - Εγγραφείτε μέσω Taxis 30/05/2019 08:23
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40
Πώς να λάβετε προκαταβολικά μελλοντικούς μισθούς 06/12/2009 12:29