A- A+
Νέες υπηρεσίες στα Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) - Αναβάθμιση
Στη δημιουργία κεντρικής υποδομής εξυπηρέτησης των αιτημάτων των Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΓΕΦ) προχωρά το υπουργείο Οικονομικών. Στόχος η παροχή υπηρεσιών αντίστοιχων των εφοριών.

Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χ.Θεοχάρης, σε συνεννόηση με τον υφυπουργό Οικονομικών, Γ. Μαυραγάνη, συντάσσουν την τρέχουσα περίοδο υπουργική απόφαση για την αναβάθμιση των ΓΕΦ, καθώς έχει καταδειχθεί ότι ειδικά σε παραμεθόριες και νησιωτικές περιοχές της χώρας, αυτά υπολειτουργούν.

Στόχος του υπουργείου είναι τα ΓΕΦ να αποκτήσουν όλες εκείνες τις αρμοδιότητες που θα καλύπτουν το διοικητικό κενό που έχουν αφήσει πίσω τους οι καταργηθείσες εφορίες στις απομονωμένες αυτές περιοχές.

Οι υπηρεσίες

Ενδεικτικά, τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων αναλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

  • Τη χορήγηση φορολογικών εντύπων
  • Την παροχή οδηγιών και διευκρινίσεων για την συμπλήρωσή τους
  • Την συνυποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών
  • Την αποδοχή φορολογικών αιτημάτων, την επίλυσή τους και τη διαβίβασή τους στις ΔΟΥ
  • Την προσωρινή παραλαβή δηλώσεων
  • Τον έλεγχο των στοιχείων των δηλούντων
  • Την αποστολή των δηλώσεων στην αρμόδια ΔΟΥ
  • Αιτήσεις για χορήγηση παντός είδους πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων