A- A+
Οι τελικές οδηγίες στους πελάτες Millennium, Probank και Proton Bank - Παρελθόν τα 3 brands
Αναλυτικές οδηγίες στους πελάτες τους για τη μετάβαση στο νέο ενιαίο σχήμα των Εθνική, Πειραιώς και Eurobank ανήρτησαν στις ιστοσελίδες τους Probank, Millennium Bank και Proton Bank αντίστοιχα.

Όπως έχει ήδη ενημερώσει τους πελάτες των τραπεζών το Moneyonline.gr με σχετικό δημοσίευμα, το Σαββαοκύριακο 5-6 Δεκεμβρίου μπαίνουν «τίτλοι τέλους» στις Proton Bank, Probank και Millennium Bank, οι οποίες θα απορροφηθούν πλήρως από τις μητρικές τους.

Αυτό σημαίνει ότι θα λειτουργούν υπό την «ομπρέλα» της μητρικής τους, πουλώντας τα ίδια προϊόντα και διαθέτοντας τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες, αποτελώντας κομμάτι του ενιαίου δικτύου των μεγάλων ομίλων.

Η εξέλιξη αυτή θα σημάνει μία σειρά από αλλαγές για τους υφιστάμενους πελάτες τους, καθώς θα πρέπει να μεταπηδήσουν σε προϊόντα και υπηρεσίες, πχ. e-banking, των ενιαίων ομίλων.

Οι οδηγίες

Στο πλαίσιο αυτό, έχουν ήδη εκδοθεί οι πρώτες οδηγίες στους πελάτες των παραπάνω τραπεζών. Αναλυτικότερα:

Η τράπεζα ενημερώνει τους πελάτες της ότι το διάστημα μεταξύ 6 και 8 Δεκεμβρίου 2013, θα πραγματοποιηθεί η ενοποίηση του e-banking της Millennium Bank με το winbank web banking της Τράπεζας Πειραιώς.

Συγκεκριμένα, στις 6 Δεκεμβρίου και ώρα 12.00μμ, θα διακοπεί η λειτουργία της υπηρεσίας e-banking της Millennium bank και από την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013 το απόγευμα, η πρόσβαση σας θα γίνεται μέσω του https://www.winbank.gr.

Στο πλαίσιο ενοποίησης των εργασιών της Εθνικής Τράπεζας και της Probank, η μέχρι σήμερα συνεργασία των πελατών της δεύτερης μεταφέρεται από τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013 στον όμιλο της ΕΤΕ.

Το προσωπικό της Εθνικής Τράπεζας βρίσκεται στη διάθεσή τους για κάθε πληροφορία ή διευκρίνιση, καθώς και για να μεριμνήσει για κάθε αίτημά τους, με στόχο την εξυπηρέτησή και την καλύτερη δυνατή κάλυψη κάθε τραπεζικής ανάγκης.

Για άμεση ενημέρωση, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, στα τηλέφωνα 181818 (από Ελλάδα) και +30 210 4848484 (από το εξωτερικό) ή επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας.

Για την απρόσκοπτη συναλλακτική δραστηριότητα των πελατών της πρώην Proton Bank, η Eurobank ενημερώνει ότι:

• Οι χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες της πρώην Proton Bank θα απενεργοποιηθούν το απόγευμα της Παρασκευής 6/12 και δεν θα γίνονται πλέον αποδεκτές για συναλλαγές.

• Οι νέες χρεωστικές κάρτες της Eurobank,που έχουν αποσταλεί σε αντικατάσταση, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το πρωί της Δευτέρας 9/12, εφόσον έχουν ενεργοποιηθεί έως τη λήξη του ωραρίου λειτουργίας των τραπεζικών καταστημάτων την Παρασκευή 6/12.

• Οι νέες πιστωτικές κάρτες της Eurobank, που έχουν αποσταλεί σε αντικατάσταση, θα μπορούν να ενεργοποιηθούν και ακολούθως να χρησιμοποιηθούν από το πρωί της Τρίτης 10/12.

• Τα καταστήματα και τα ΑΤΜs της πρώην Proton Bank θα σταματήσουν τη λειτουργία τους με το πέρας των εργασιών της Παρασκευής 6/12. Από το πρωί της Δευτέρας 9/12 οι πελάτες της πρώην Proton Bank θα εξυπηρετούνται από το δίκτυο καταστημάτων και ATMs της Eurobank.

• Το σύστημα ηλεκτρονικής τραπεζικής Proton Live θα απενεργοποιηθεί το απόγευμα της Παρασκευής 6/12. Από το πρωί της Δευτέρας 9/12 οι χρήστες του θα εξυπηρετούνται από το e-banking της Eurobank, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη ενέργεια εκ μέρους τους.

• Οι λογαριασμοί καταθέσεων που τηρούνταν στην πρώην Proton Bank θα μετατραπούν αυτόματα σε νέους λογαριασμούς καταθέσεων της Eurobank. Από το πρωί της Δευτέρας 9/12 οι πελάτες της πρώην Proton Bank θα μπορούν να ενημερωθούν για τους αριθμούς των νέων λογαριασμών, καθώς και τον νέο IBAN, από τα καταστήματα και τα ηλεκτρονικά δίκτυα εξυπηρέτησης της Eurobank.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν την Υπηρεσία 24ωρης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών (Europhone Banking) της Eurobank στο τηλέφωνο 210 9555000.

Οι επίσημες ανακοινώσεις

Τη Δευτέρα εκδόθηκαν οι επίσημες ανακοινώσεις για την ολοκλήρωση των ενοποιήσεων:

- Τράπεζα Πειραιώς

Το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Δεκεμβρίου 2013, η Τράπεζα Πειραιώς, ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία το έργο της ενοποίησης των συστημάτων του πρώην δικτύου καταστημάτων της MILLENNIUM BANK, στο ενιαίο περιβάλλον των συστημάτων πληροφορικής του Ομίλου.

Έτσι σε χρονικό διάστημα 14 μηνών, 6 τράπεζες έγιναν 1, προς όφελος των 6,9 εκατομμυρίων πελατών της ενιαίας πλέον Τράπεζας Πειραιώς. Χρόνος που αποτελεί ρεκόρ στα παγκόσμια τραπεζικά χρονικά, με βάση τις διεθνείς αναφορές.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013, όλοι οι πελάτες του πρώην δικτύου της MILLENNIUM BANK και της Τράπεζας Πειραιώς εξυπηρετούνται, από κοινά συστήματα πληροφορικής και με τις ίδιες διαδικασίες, μέσα από το ενοποιημένο δίκτυο των 960 καταστημάτων, των 2.060 ΑΤΜs και των 400 μηχανημάτων Easypay.

Από την ίδια ημέρα όλοι οι πελάτες, χρησιμοποιούν για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους την πολυβραβευμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής Winbank καθώς και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά κανάλια εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς.

Τα συστήματα πληροφορικής του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς λειτουργούν στο νέο Data Center του Ομίλου, το οποίο είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που διαθέτει πιστοποίηση από τον Αμερικανικό Οργανισμό Uptime Institute.

Η ενοποίηση των συστημάτων πληροφορικής της MILLENNIUM BANK ήταν το πέμπτο και τελευταίο βήμα, μετά την ενοποίηση των συστημάτων πληροφορικής της πρώην ΑΤΕbank, και των εγχώριων δικτύων της πρώην Ελληνικής Τράπεζας, της πρώην Τράπεζας Κύπρου και της πρώην CPB Bank.

Η συστημική και λειτουργική ενοποίηση και των πέντε τραπεζών ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία -πολύ νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό- γεγονός που προσδίδει ένα πρόσθετο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην Τράπεζα Πειραιώς, στο πλαίσιο της στρατηγικής της Διοίκησης, για μια νέα, ισχυρή τράπεζα στο χώρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

- Εθνική Τράπεζα

Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ανακοινώνει την ολοκλήρωση των εργασιών λειτουργικής ενσωμάτωσης της τέως Τράπεζας Probank.

Από σήμερα, Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου, οι πελάτες της τέως Τράπεζας Probank εξυπηρετούνται από το σύνολο των 540 καταστημάτων και 1.400 ΑΤΜ του δικτύου της Εθνικής Τράπεζας.

Αναλυτικές πληροφορίες αναφορικά με τη μετάπτωση των τραπεζικών προϊόντων της τέως Τράπεζας Probank και την εφεξής εξυπηρέτησή τους από την Εθνική Τράπεζα έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.nbg.gr

Τα καταστήματα της Εθνικής Τράπεζας και το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 181818 είναι στη διάθεση των πελατών, για την παροχή αναλυτικής ενημέρωσης και την εξυπηρέτηση του συνόλου των τραπεζικών τους αναγκών.