A- A+
Citibank: Επιστρέφει €8 εκατ. στους κατόχους καρτών της
Το ποσό των 8 εκατ. ευρώ εκτιμά η Citibank ότι θα έχουν κερδίσει οι κάτοχοι των πιστωτικών της καρτών από προγράμματα επιβράβευσης μέσα στο 2010.

Το νέο προϊόν που προσφέρει η τράπεζα είναι οι κάρτες Citibank Flex, μέσω των οποίων ο κάτοχός τους, εφόσον είναι συνεπής, πετυχαίνει μείωση του επιτοκίου του έως και 6 μονάδες.

Αναλυτικότερα, η Citibank και το Diners Club δημιούργησαν μια νέα σειρά καρτών με την ονομασία Flex που δίνουν τη δυνατότητα στον κάτοχο της κάρτας να μειώσει το επιτόκιο των αγορών του έως και 6 μονάδες.

Με τη μείωση αυτή, το επιτόκιο των καρτών Flex μπορεί να διαμορφωθεί σήμερα στο 11,7% που συνιστά ένα από τα χαμηλότερα επιτόκια της αγοράς. Συγκεκριμένα το επιτόκιο της νέας κάρτας Flex μειώνεται και παραμένει χαμηλό για νέες αγορές κατά:

  • 4 μονάδες αν ο κάτοχος της κάρτας πληρώνει εμπρόθεσμα τουλάχιστον την ελάχιστη μηνιαία οφειλή. Στην αντίθετη περίπτωση, η κάρτα επιστρέφει στο αρχικό της επιτόκιο.
  • 6 μονάδες αν ο κάτοχος της κάρτας πληρώνει εμπρόθεσμα την ελάχιστη μηνιαία οφειλή και επιπλέον πραγματοποιήσει αγορές με την κάρτα μεγαλύτερες των 300€ τον μήνα. Εφόσον τον επόμενο μήνα δεν πραγματοποιηθούν αγορές τουλάχιστον αυτής της αξίας, το επιτόκιο της κάρτας θα μειωθεί όχι κατά 6, αλλά κατά 4 μονάδες.

Όσοι έχουν ήδη στην κατοχή τους κάρτα Citibank ή Diners μπορούν να τις μετατρέψουν σε Flex, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη των καρτών τους, αλλά με επιπλέον πλεονέκτημα το χαμηλότερο επιτόκιο. Οι κάρτες Flex έχουν ετήσια συνδρομή 50€. Από τη σειρά Flex εξαιρούνται οι κάρτες Student, καθώς και οι Prestige, Platinum και Corporate.

Τα υπόλοιπα προγράμματα των καρτών της Citibank

Πρόγραμμα Shop&Win της Diners Club για ευελιξία και ανταμοιβή

Το πρόγραμμα ανταμοιβής του Diners Club ανανεώθηκε και έγινε πιο ευέλικτο, ανταμείβοντας τους πιστούς φίλους της κάρτας Diners, της πρώτης κάρτας που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, είτε με την εξαργύρωση πόντων για νέες αγορές, είτε με την επιστροφή μετρητών στο λογαριασμό τoυς.

Για όλες τις αγορές που πραγματοποιεί ο κάτοχος με κάρτα Diners, σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό συγκεντρώνει πόντους ίσους με το 1% της αξίας κάθε αγοράς. Επιπλέον, το ποσοστό αυτό αυξάνεται συγκεντρώνοντας περισσότερους πόντους, με τη χρήση της κάρτας στο δίκτυο επιλεγμένων επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Οι διαθέσιμοι πόντοι εξαργυρώνονται με δύο τρόπους:

  • Σε νέες αγορές στις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα: 1 πόντος =1ευρώ.
  • Με επιστροφή μετρητών στον λογαριασμό της κάρτας Diners: 1 πόντος= 0,40ευρώ.

Οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις είναι από τις κορυφαίες της αγοράς και καλύπτουν το ευρύ φάσμα αγοραστικών αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή. Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι οι: Attica, Descamps, Diners Cosmos Club, Express Holidays, Fena, Fenafresh, Gofas, Ιntersport, Jumbo, Laura Ashley, Lussile, Mothercare, My Home, Replay, Sato, Vodafone, Αιών, Ελευθερουδάκης, Εφραίμογλου, Οπτικά Λάσκαρη. Το Πρόγραμμα Ανταμοιβής Shop & Win ισχύει τόσο για τους νέους, όσο και για τους υφιστάμενους κατόχους της κάρτας Diners.

Ασφάλεια των καρτών Citibank και Diners

Η υπηρεσία Citi Alerts δίνει στον κάτοχο της κάρτας Citibank (Visa&MasterCard) και Diners πλήρη και άμεσο έλεγχο των συναλλαγών, εφόσον μπορεί να ενημερώνεται μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό ή στο email του για την εκάστοτε συναλλαγή τη στιγμή που πραγματοποιείται.

Αποσκοπώντας στην προστασία των καταναλωτών από κρούσματα απάτης, τα μηνύματα Citibank Alerts παρέχουν πλήρη ενημέρωση, σε κάθε περίπτωση χρήσης της κάρτας για αγορές σε καταστήματα, αναφέροντας την ημερομηνία, το ποσό και το κατάστημα, ώστε να ελέγχει ο κάτοχος της κάρτας όλες τις συναλλαγές.

Επιπλέον, πληροφορούν τον πελάτη για οποιαδήποτε συναλλαγή μπορεί να θεωρηθεί ύποπτη, για τυχόν απενεργοποίηση της κάρτας για λόγους ασφαλείας, και για κάθε καταχώρηση λανθασμένου κωδικού pin κατά τη χρήση της κάρτας. Η υπηρεσία Citi Alerts καλύπτει και την αναφορά κάθε κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού.

Η παραπάνω ενημέρωση περιορίζει τις περιπτώσεις μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της κάρτας και μεγιστοποιεί το επίπεδο προστασίας των κατόχων καρτών σε συνδυασμό με την Υπηρεσία ‘Έγκαιρης Ειδοποίησης σε Περίπτωση Απάτης, η οποία υποδεικνύει συναλλαγές που διαφέρουν κατά πολύ από την προηγούμενη αγοραστική συμπεριφορά του κατόχου.

Χρήσιμα ενημερωτικά μηνύματα αποστέλλονται επίσης για την προσέγγιση του πιστωτικού ορίου της κάρτας, την αύξηση του πιστωτικού ορίου, την έκδοση του λογαριασμού και την ημερομηνία εξόφλησης του λογαριασμού με το συνολικό ποσό και την ελάχιστη καταβολή. Η Υπηρεσία Citibank Alerts καλύπτει και τις κύριες και τις πρόσθετες κάρτες και χρεώνεται με 1€ το μήνα.

Προγράμματα Κοινωνικού Ενδιαφέροντος

Πρόγραμμα «Νοιάζομαι»

Για κάθε αγορά που πραγματοποιείται με τις Citibank Visa και MasterCard, η Citibank συνεχίζει για δεύτερη χρονιά να προσφέρει 0,05 ευρώ στους συλλόγους Ελπίδα και ΕΛΕΠΑΠ, χωρίς καμία επιβάρυνση των κατόχων των καρτών.

Με αφορμή την επιτυχή συμπλήρωση του πρώτου χρόνου υποστήριξης του έργου των Συλλόγων Ελπίδα και ΕΛΕΠΑΠ με τη συγκέντρωση 260.000 Ευρώ, η Citibank διεύρυνε το Πρόγραμμα στις αρχές του 2010, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα και στους πελάτες της να συνεισφέρουν προσωπικά.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι των καρτών Citibank Visa ή/και MasterCard μπορούν στο εξής να καθορίσουν ένα ποσό με τη μορφή πάγιας εντολής στην πιστωτική τους κάρτα, το οποίο θα αποδίδεται σε μηνιαία βάση ως δωρεά στους δύο οργανισμούς.

«Συμβάλλω»: Πρόγραμμα του Diners Club για τον εμβολιασμό και την εκπαίδευση των παιδιών

Με τo Πρόγραμμα «Συμβάλλω» οι κάτοχοι καρτών Diners έχουν τη δυνατότητα να συμβάλουν κάθε μήνα στο πρόγραμμα της UNICEF για την παροχή ιατρικής και εκπαιδευτικής βοήθειας προς τα παιδιά της Αφρικής.

Με εύκολο τρόπο, επιλέγοντας μεταξύ μιας μηνιαίας πάγιας εντολής 5 ή 10 Ευρώ μέσω της κάρτας τους Diners, μπορούν να κατευθύνουν τη δωρεά τους είτε στο πρόγραμμα θεραπευτικής αγωγής των παιδιών, είτε στην ανάπτυξη των ευκαιριών τους για εκπαίδευση. Εγκαινιάζοντας το νέο Πρόγραμμα «Συμβάλλω» το Diners Club αγόρασε σχολικά είδη UNICEF, ενισχύοντας το έργο της για την πρόσβαση στην εκπαίδευση, και τα προσέφερε τον Οκτώβριο 2010 σε 1.055 μικρούς μαθητές από 23 ιδρύματα παιδικής προστασίας.

Το Πρόγραμμα «Συμβάλλω» εξελίσσει τη μακροχρόνια σχέση προσφοράς του Diners Club προς τη UNICEF. Από το 2003 μέχρι σήμερα, η κάρτα Diners Club Unicef έχει προσφέρει εμβόλια σε 10.752.706 παιδιά στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Υποστηρίζοντας με συνέπεια τα προγράμματα εμβολιασμού, σε κάθε χρήση της κάρτας, 0,5% της αξίας της συναλλαγής προσφέρεται από το Diners Club στη UNICEF, χωρίς την επιβάρυνση του κατόχου της κάρτας.

Επιπλέον, το Diners Club ανήκει στους σταθερούς υποστηρικτές των τηλεμαραθωνίων της UNICEF για τον υποσιτισμό, ενώ με την αγορά σχολικών ειδών έχει υποστηρίξει και στο παρελθόν την προσπάθεια της UNICEF για τη μείωση των παιδιών που δεν πηγαίνουν σχολείο.

Merchant Promotions Project

Οι πελάτες καρτών Diners Club, Citibank Visa, Citibank MasterCard & Citibank Debit card, χρησιμοποιώντας τις κάρτες τους στους συνεργαζόμενους εμπόρους μπορούν να επωφεληθούν με:

• % έκπτωσης στην αρχική τιμή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, ή/και
• ένα επιπλέον προϊόν-δώρο

Tο Μerchant Promotions Project αποτελεί ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα της Citibank, το οποίο προέκυψε από τις νέες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.

Στόχος του προγράμματος είναι να ανοίξει νέες προοπτικές στους καταναλωτές με μεγάλες και αποκλειστικές προσφορές, οι οποίες κυμαίνονται από 10% έως και 50% και αφορούν μια πολύ μεγάλη γκάμα επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2010 και μέχρις στιγμής έχουν ενταχθεί 1.570 επιχειρήσεις όπως καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, κοσμηματοπωλεία, καταστήματα οπτικών, κ.α.

BELONG

Η κάρτα Diners Club, με τη νέα διαφημιστική καμπάνια BELONG, αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι κάτι περισσότερο από μια απλή κάρτα. Το μήνυμα που επικοινωνείται είναι ότι η κάρτα Diners Club είναι το κλειδί για να ανακαλύψουμε τις αληθινές αξίες της ζωής μέσα από ένα κόσμο αποκλειστικών προνομίων.

«BELONG», σημαίνει να… ανήκεις. Και είναι ανάγκη μας να αποτελούμε μέρος ενός συνόλου, να ανήκουμε κάπου. Εάν μέσα στην καμπάνια, στις εικόνες της και στα μηνύματά της, βλέπει κανείς τον εαυτό του, τότε μπορεί και εκείνος να ανήκει σε ένα κόσμο όπου η ζωή δεν είναι απλά μια διαδρομή, αλλά ένα συνεχές ταξίδι.

Έναν κόσμο όπου η ιστορία δεν αποτελεί κομμάτι του παρελθόντος, αλλά εφόδιο για το μέλλον. Έναν κόσμο που αποτελεί ένα παράθυρο σε ένα καλύτερο αύριο, όπου ο ίδιος θα χαράξει το χάρτη της ζωής του. Το ταξίδι με την Diners Club ξεκίνησε. Απολαύστε το…