A- A+
Βραβείο της Millennium bank για το call center
Με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Κέντρα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης έως 50 εκπροσώπους» τιμήθηκε η Millennium bank, σε αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της Υπηρεσίας Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, στον ετήσιο διαγωνισμό Teleperformance CRM Grand Prix 2009.

Η Millennium bank αναδείχθηκε πρώτη με την υψηλότερη συνολική βαθμολογία (ανεξαρτήτως κατηγορίας) 100%, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα και την υψηλότερη βαθμολογία που επιτεύχθηκε μέχρι σήμερα από όλους τους συμμετέχοντες, σε όλους τους διαγωνισμούς των προηγούμενων ετών.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, θυγατρική της S.R. Teleperformance, τη μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών Contact Centre στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centres κάθε χώρας.

Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξάγεται για δέκατη συνεχή χρονιά, ενώ η Millennium bank από το 2000 που έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της στην Ελλάδα, έχει ήδη βραβευθεί 8 χρονιές και έχει λάβει συνολικά 13 βραβεία.