A- A+
Πάνω από 10 δισ. δολάρια συναλλαγών στον πρώτο χρόνο του «CitiDirect BESM Mobile»
Ένα χρόνο έκλεισε η υπηρεσία CitiDirect BESM Mobile της Citi, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο συναλλαγών άνω των 10 δισ. δολαρίων.

Η Citi χαρακτηρίζει την εφαρμογή ορόσημο στη στρατηγική της για την εξυπηρέτηση των μεγάλων εταιρικών πελατών της μέσω εφαρμογών στο κινητό τηλέφωνο.

Η εφαρμογή που αναπτύχθηκε από τη Citi Transaction Services έχει ήδη ξεπεράσει μέσα στον 1ο χρόνο λειτουργίας της τα 10δισ. δολάρια ΗΠΑ σε συνολική αξία συναλλαγών σε 86 χώρες.

Το CitiDirect BESM Mobile αποτελεί μία από τις πλέον παγκόσμιες προτάσεις Mobile Banking, χρησιμοποιείται από 400.000 χρήστες σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα που εκπροσωπούν πάνω από 60.000 πελάτες και είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες, σύντομα δε και στην ελληνική.

Οι υπηρεσίες

Η εφαρμογή CitiDirect Banking Evolution (BE)SM Mobile σχεδιάστηκε από το Citi Innovation Lab στο Δουβλίνο σε συνεργασία με την τεχνολογική ομάδα του CitiDirect και δίνει στους εταιρικούς πελάτες πρόσβαση στις ακόλουθες βασικές λειτουργίες συναλλαγών που παρέχει το CitiDirect Online Banking μέσω των κινητών τους τηλεφώνων και των tablets:

• Λήψη ειδοποιήσεων και δημιουργία, εξουσιοδότηση, εκτέλεση και διαγραφή πληρωμών για επεξεργασία end-to-end
• Έλεγχος υπολοίπων λογαριασμών και συναλλαγών για μεγαλύτερη διευκόλυνση
• Εξουσιοδότηση για εισαγωγή αρχείου πληρωμών
• Βελτιστοποίηση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων με εξελιγμένο σχεδιασμό

Το CitiDirect BESM Mobile έχει κερδίσει την αναγνώριση της αγοράς ως μία καινοτόμος λύση για τους πελάτες και έχει διακριθεί με το Overall Most Innovative 2012 Monarch Innovation Award της Barlow Research Associates Inc. καθώς και με το Innovation in Cash & Treasury Technology Award από το The Banker Magazine.

Τι λένε τα στελέχη της Citi

Σύμφωνα με τον Σπύρο Γκίλη, Επικεφαλής Citi Transaction Services στην Ελλάδα, «το CitiDirect BESM Mobile αποτελεί μία ακόμη κίνηση της Citi στην κατεύθυνση της ανάπτυξης ενός πλήρους ψηφιακού σετ εργαλείων για την εξυπηρέτηση των εταιρικών της πελατών σε διεθνές επίπεδο. Συνεργαζόμενη με εργαστήρια τεχνολογικής καινοτομίας και επενδύοντας σε αυτά, στοχεύει στην εξέλιξή της σε παγκόσμια ψηφιακή τράπεζα».

Σύμφωνα με τον Naveed Sultan, Global Head, Treasury and Trade Solutions της Citi, «είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που οι πελάτες μας αγκάλιασαν το CitiDirect BESM Mobile μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Έχουμε ήδη ξεπεράσει τους στόχους μας από άποψη απόδοσης. Η εμπειρία του CitiDirect BESM Mobile μας έδειξε ότι όταν παρέχεις στους πελάτες καινοτόμες λύσεις που απαντούν στις ανάγκες τους οι οποίες αλλάζουν διαρκώς, η ταχύτατη προσαρμογή και υιοθέτηση αυτών των λύσεων όπως και η διάδοσή τους είναι επιτεύξιμες».

Η Citi Transaction Services, είναι μονάδα της Citi Institutional Clients Group, και παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης συναλλαγών και θεματοφυλακής σε πολυεθνικούς οργανισμούς, χρηματοοικονομικά ιδρύματα και οργανισμούς του Δημοσίου σε όλο τον κόσμο. Με ένα δίκτυο που εκτείνεται σε περισσότερες από 95 χώρες, η Citi Transaction Services εξυπηρετεί άνω των 65.000 πελατών.