A- A+
Έτοιμοι να αλλάξουν τράπεζα για να πετύχουν καλύτερη εξυπηρέτηση δηλώνουν οι Έλληνες
Στο 20% διαμορφώνεται το ποσοστό των καταναλωτών στην Ελλάδα που διατηρούν σχέση με μία μόνο τράπεζα, ενώ σχεδόν οι μισοί άλλαξαν ή σκοπεύουν να αλλάξουν πιστωτικό ίδρυμα για να βρουν καλύτερες υπηρεσίες.

Πρόκειται για τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που διενήργησε η Ernst & Young με τίτλο «Global Consumer Banking Survey 2012».

Σύμφωνα με αυτά, ποσοστό 81% των Ελλήνων ερωτηθέντων υποστηρίζει ότι μειώθηκε η εμπιστοσύνη τους προς τις τράπεζες κατά το 2011

Επιπλέον, το 65% των καταναλωτών στην Ελλάδα, εμφανίζεται διατεθειμένο να δώσει στις τράπεζες περισσότερες πληροφορίες προσωπικών δεδομένων, εάν αυτό πρόκειται να συμβάλει στην βελτίωση του επιπέδου των προσφερομένων υπηρεσιών.

Αλλαγή τράπεζας

Σύμφωνα με την Ernst & Young, οι καταναλωτές προτίθενται να αλλάξουν την τράπεζα τους, διεκδικώντας τη δυνατότητα επιλογής, μέσα από ένα μεγάλο εύρος, υπηρεσιών και χρεώσεων.

Το 55% των καταναλωτών, δηλώνει «πιστό» στην κύρια τράπεζά του, το 34% έχει αλλάξει τράπεζα και το 10% δηλώνει ότι προτίθεται να το πράξει εντός των επομένων 12 μηνών, κυρίως λόγω της υψηλής χρέωσης προμηθειών στις τραπεζικές συναλλαγές.

Επίσης, 41% των ελλήνων καταναλωτών διατηρεί σχέση με παραπάνω από δυο τράπεζες.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι υψηλό ποσοστό που φθάνει το 95% των καταναλωτών, πιστεύει ότι οι βασικές υπηρεσίες των τραπεζών δεν θα πρέπει να χρεώνονται.

Στρατηγική τραπεζών

Παράλληλα, όπως υποστηρίζει το 45% των καταναλωτών, οι τράπεζες προσπάθησαν, χωρίς όμως ικανοποιητικό αποτέλεσμα, να προσαρμόσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στις διαμορφούμενες οικονομικές ανάγκες των πελατών τους.

Όσον αφορά στα καταστήματα των ελληνικών τραπεζών, ποσοστό 83% υποστηρίζει ότι θα πρέπει να στελεχωθούν καταλλήλως, προκειμένου να εξυπηρετούν καλύτερα τους καταναλωτές.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι 62% των καταναλωτών είναι χρήστες του internet ή των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να ενημερωθούν για τα τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Τέλος, το 80% των καταναλωτών δεν έχει εγγραφεί σε πρόγραμμα επιβράβευσης της εμπιστοσύνης του προς την τράπεζα.