A- A+
Νέα διαφημιστική καμπάνια για την HSBC
Ο Όμιλος της HSBC, στο πλαίσιο της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του, όπως αυτή παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο από τον CEO, Stuart Gulliver, προχώρησε και σε αλλαγή της διαφημιστικής καμπάνιας της εμπορικής του επωνυμίας (brand).

H νέα διαφημιστική παγκόσμια καμπάνια δίνει έμφαση στην περαιτέρω ενδυνάμωση του brand, με στοιχεία, που αποτυπώνουν τη δυναμική του μέλλοντος, πολλά από τα οποία είναι ορατά από σήμερα.

Η καμπάνια μέσα από μονοσήμαντες εικόνες και ανατρεπτικά μηνύματα αποτυπώνει τις αλλαγές που θα γίνουν στο μέλλον που ανατέλλει, έχοντας ως κοινό παρανομαστή τη φράση: «in the future…/στο μέλλον....».

Από τις αρχές του Απριλίου, σε όλες τις φυσούνες του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος, αλλά και τις πόρτες των αφίξεων τα διαφημιστικά μηνύματα της HSBC υποδέχονται τους ταξιδιώτες και τους προκαλούν να εντοπίσουν σε κάθε ένα από αυτά την ανατροπή που κρύβουν αλλά και τις αλλαγές που επιφυλάσσει το μέλλον.

Όσον αφορά στον λογότυπό της, η HSBC από τον Οκτώβριο του 2011 συνεχίζει την πορεία της χωρίς το strap line «Η Δική σου Παγκόσμια Τράπεζα», καθώς έχει διαγράψει ήδη επιτυχημένη μακρόχρονη πορεία και έχει καθιερωθεί ως η παγκόσμια τράπεζα με παρουσία σε περισσότερες από 80 χώρες.

Όπως δήλωσε και ο κ. Chris Clark, Group Head of Marketing HSBC, «οι παραπάνω αλλαγές, μεταξύ άλλων, είναι μέρος μιας στρατηγικής με στραμμένη τη «ματιά» της στο μέλλον και παρουσιάζουν τον Όμιλο με σαφέστερο τρόπο».