A- A+
ΑΤΜ χρεώναν λογαριασμούς χωρίς να έχει προηγηθεί ανάληψη
Ένα τεχνικό σφάλμα ήταν η αιτία για τη χρέωση λογαριασμών ανυποψίαστων καταναλωτών που επιχειρούσαν ανεπιτυχώς να κάνουν ανάληψη από ΑΤΜ και έβλεπαν στη συνέχεια το υπόλοιπό τους να έχει μειωθεί.

Πρόκειται για συναλλαγές που επιχειρήθηκαν να γίνουν τη Δευτέρα σε ΑΤΜ διαφορετικής τράπεζας από αυτήν που άνηκε ο καταθετικός λογαριασμός.

Δηλαδή, οι συναλλαγές αυτές εξυπηρετούνται μέσω των συστημάτων της εταιρείας ΔΙΑΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΔΙΑΣ).

Λόγω του προβλήματος, παρά το γεγονός ότι το ΑΤΜ δεν έβγαζε χρήματα για τον καταθέτη, ο λογαριασμός του χρεωνόταν κανονικά.

Αμέσως μετά τη διαπίστωση του προβλήματος, ξεκίνησε η διαδικασία αποκατάστασης των λαθών.

Η απάντηση της ΔΙΑΣ

Σύμφωνα με την ΔΙΑΣ, το μεγαλύτερο μέρος των λογαριασμών έχει ήδη τακτοποιηθεί, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η αντιμετώπιση και των λοιπών περιπτώσεων.

Η εταιρεία αναφέρει ότι ένα μικρό πρόβλημα δυσλειτουργίας του συστήματος προέκυψε για το χρονικό διάστημα μεταξύ 10:30 το πρωί έως και 14:30 το μεσημέρι της Δευτέρας.

«Από το τεχνικό πρόβλημα επηρεάσθηκε ένα μικρό μόνο μέρος των διατραπεζικών συναλλαγών» τονίζει η εταιρεία, προσθέτοντας ότι για το χρονικό διάστημα των 4 ωρών παρουσιάσθηκε αδυναμία, σε ορισμένες περιπτώσεις, ανάληψης μετρητών διατραπεζικά (δηλαδή από ATM άλλης τράπεζας).

Σύμφωνα με την ΔΙΑΣ, σε ελάχιστες περιπτώσεις υπήρξε πρόσκαιρη χρέωση των καταθετών με το αιτούμενο ποσό.

Θα αποκατασταθούν όλοι

Η λειτουργία του συστήματος αποκαταστάθηκε πλήρως στις 14:30, οπότε και ξεκίνησε η τακτοποίηση των εσφαλμένων χρεώσεων.

Η ΔΙΑΣ διαβεβαιώνει του χρήστες του συστήματος ότι όλες οι τυχόν εσφαλμένες χρεώσεις θα αποκατασταθούν ώστε ουδείς καταθέτης θα υποστεί οποιαδήποτε ζημία λόγω του προαναφερόμενου προβλήματος.

Επιπλέον, ζητά συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και υπόσχεται διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών της.