A- A+
Σημαντική Διάκριση για το Call Center της Marfin Egnatia Bank
Το Call Center της Marfin Egnatia Bank κατέκτησε, για 3η συνεχόμενη χρονιά, την 1η θέση στην κατηγορία LARGE CALL CENTERS με βαθμολογία 92,95%, στα πλαίσια του διαγωνισμού CRM Grand Prix 2011 που διεξήχθη από την Teleperformance Hellas.

Η αξιολόγηση του επιπέδου ποιότητας στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, πραγματοποιήθηκε μέσω της διαδικασίας του mystery calling και περιλαμβάνει τα εξής 11 κριτήρια:

Χρόνος αναμονής, Χαιρετισμός, Διάθεση Εξυπηρέτησης, Ικανότητας Ακρόασης, Έλεγχος Συνομιλίας, Γνώση Προϊόντων, Sales awareness, Κλείσιμο Συνομιλίας, Συνολική Εικόνα Κλήσης, Συνολική Απόδοση / Αποτελεσματικότητα, Χτίσιμο Σχέσης με τον πελάτη

Την 1η θέση κατέκτησε το Call Center της Marfin Egnatia Bank και στην κατηγορία MULTIMEDIA AWARD με βαθμολογία 92,90%, που αφορά στο επίπεδο ανταπόκρισης στα emails πελατών (ταχύτητα απόκρισης, πληρότητα και ποιότητα κειμένου, προσωποποίηση ανταπόκρισης, ευγένεια, δημιουργία σχέσης).

Τα κριτήρια του διαγωνισμού

Ο αξιολογητής, είναι ο μεγαλύτερος πάροχος Υπηρεσιών Teleservices, Telemarketing και CRM στην Ελλάδα.

Με το διαγωνισμό CRM Grand Prix, η Teleperformance Hellas, αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις στους πελάτες τους, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα ποιοτικά σημεία αναφοράς, τόσο της αγοράς συνολικά, όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.

Το Call Center της Marfin Egnatia Bank διακρίθηκε μεταξύ 42 Call Centers εταιρειών που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό.

Το μέγεθος της τράπεζας

Η Marfin Egnatia Bank είναι υποκατάστημα στην Ελλάδα της Marfin Popular Bank Public Co. Ltd, η οποία με έδρα την Κύπρο και ιστορία πέραν των 110 χρόνων, έχει εξελιχθεί σε ένα δυναμικό χρηματοοικονομικό οργανισμό με παρουσία σε δέκα χώρες: Κύπρο, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Ουκρανία, Ρουμανία, Σερβία, Μάλτα, Guernsey και Γραφείο Αντιπροσωπείας στην Κίνα.

Διατηρεί 439 καταστήματα και 8,464 προσωπικό.

Η Τράπεζα προσφέρει υπηρεσίες σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και μεγάλους οργανισμούς, υπηρεσίες διεθνούς τραπεζικής, υπηρεσίες συναλλάγματος και διαχείρισης διαθεσίμων, ηλεκτρονικής τραπεζικής, factoring, χρηματοδοτήσεων και χρηματοδοτικών μισθώσεων, ασφαλιστικές υπηρεσίες, χρηματοεπενδυτικές και διαχείρισης κεφαλαίων.