A- A+
GENIKI Bank: Βράβευση για την ποιότητα των υπηρεσιών της
Το Contact Center της GENIKI Bank κατέκτησε τη 2η θέση στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού “Teleperformance CRM Grand Prix Awards” που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012.

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός διεξάγεται από το 1988 σε ετήσια βάση από την Teleperformance, με σκοπό να αναδείξει τις εταιρίες «ηγέτες» στο χώρο της ποιοτικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών.

Αξιολογώντας την απόδοση πληθώρας εταιριών από δώδεκα διαφορετικούς κλάδους (χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αυτοκινητοβιομηχανίες, λιανεμπόριο, δημόσιες υπηρεσίες, τηλεπικοινωνίες κλπ.) σε συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας, τα “Teleperformance CRM Grand Prix Awards” έχουν καθιερωθεί ως ένας βασικός θεσμός στη ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.

Η κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου από το Contact Center της GENIKI Bank αντικατοπτρίζει την πολύ θετική αξιολόγηση που έλαβε όσον αφορά την ταχύτητα ανταπόκρισης, την ποιότητα χαιρετισμού, το επίπεδο γνώσης παρεχόμενης υπηρεσίας, τη δυνατότητα κατανόησης της ανάγκης του πελάτη και τη γενική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μαζί του.

Η νέα αυτή διάκριση διαδέχεται τις βραβεύσεις των ετών 2009 και 2010, όπου το Contact Center της GENIKI Bank είχε τιμηθεί με το χάλκινο και το ασημένιο μετάλλιο αντίστοιχα.

Η διάκριση αυτή πιστοποιεί το υψηλό επίπεδο ποιότητας με το οποίο η GENIKI Bank παρέχει τις υπηρεσίες της, όχι μόνο μέσω του δικτύου των καταστημάτων της αλλά και μέσω του τηλεφωνικού της Contact Center, καθώς και τη μεγάλη σημασία που αποδίδει στις έννοιες του ομαδικού πνεύματος, της ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών της και της δημιουργίας προσωποποιημένης επικοινωνίας μαζί τους.