XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Τρ. Πειραιώς: Στοίχημα στην άνοδο του ευρώ με απόδοση 2,05%
Eurobank: Ξενοδοχεία με 8% Επιστροφή και 1 νύχτα δώρο
Τρ. Πειραιώς: Yellow επιβράβευση x10 σε όλα τα σινεμά
yellow: Αγορές στη WIND με εκπτώσεις -70% και έξτρα ανταμοιβή
Alpha Bonus: Δώρο ως 70.000 πόντοι για αγορά laptop
Ενοικιάσεις ΙΧ με όφελος 15% με κάρτες Eurobank και Εθνικής
Έκπτωση 15% στα Duty Free με κάρτες Visa
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Έχετε παράπονα από την τράπεζά σας; Πού πρέπει να απευθυνθείτε - Νέοι κανόνες
Τελευταία ενημέρωση: 23/05/2019 07:53

Σαφείς κανόνες για τη διαχείριση των παραπόνων σας στην τράπεζα, ορίζει η νέα Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, στη βάση κοινοτικής οδηγίας.

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε όταν έχετε παράπονο από μία τραπεζική υπηρεσία, είναι να απευθυνθείτε στο Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζάς σας.

Τα 4 βήματα

Στη συνέχεια, η τράπεζα προχωρήσει στα ακόλουθα βήματα:

1. Ενημέρωση του Πελάτη για την παραλαβή της υπόθεσης

2. Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τραπέζης

3. Επίλυση του ζητήματος

4. Απάντηση στον Πελάτη

Επιπλέον, μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της υποθέσής σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου)
• Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο

Σε γενικές γραμμές στόχος των τραπεζών είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντηση το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός δύο εβδομάδων από την υποβολή του ζητήματος.

Οι υποχρεώσεις των τραπεζών

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της Τράπεζας της Ελλάδος, οι υποχρεώσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων είναι οι εξής:

1. Κατά την παραλαβή κάθε παραπόνου το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο βεβαίωση παραλαβής.

2. Κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, το Ίδρυμα παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

3. Το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο γραπτή απάντηση εντός σαράντα πέντε (45) ημερολογιακών ημερών, κατ’ ανώτατο όριο, από την υποβολή του παραπόνου.

Όταν, για σημαντικό λόγο, δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός του ως άνω οριζόμενου χρονικού διαστήματος, το Ίδρυμα οφείλει να ενημερώνει με δική του πρωτοβουλία τον παραπονούμενο για την
αιτία της καθυστέρησης και να αναφέρει το χρονικό διάστημα εντός του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του παραπόνου και να του παρασχεθεί γραπτή απάντηση.

Στη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού, το Ίδρυμα παρέχει, κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

4. Σε περίπτωση που η τελική απάντηση που δίδεται  δεν ικανοποιεί πλήρως τον παραπονούμενο, το Ίδρυμα περιλαμβάνει στην απάντηση εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση και ρητή αναφορά στη δυνατότητα του παραπονούμενου να απευθυνθεί σε μηχανισμό εναλλακτικής / εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή/και στην, κατά περίπτωση, αρμόδια Αρχή, εφόσον εμμένει στο παράπονο του.

Τα στοιχεία επικοινωνίας

Μπορείτε να απευθύνεστε στις τράπεζες στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
(Κάντε κλικ στον πίνακα για μεγέθυνση)

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
ΔΕΗ: Μαζικά εξώδικα και διακοπή ρεύματος σε όσους έχουν απλήρωτους λογαριασμούς 28/06/2019 07:42
Γυναικεία ένδυση σε τιμές χονδρικής - Online αγορές 09/06/2019 11:34
Κερδίστε 6ευρες επιταγές με 3 κωδικούς στα AB Βασιλόπουλος 05/06/2019 12:11
ΕΥΔΑΠ: Νέες e-υπηρεσίες - Εγγραφείτε μέσω Taxis 30/05/2019 08:23
Η πλήρης λίστα με τα τρόφιμα που υπάγονται σε ΦΠΑ 13% - Όλες οι εξαιρέσεις 21/05/2019 08:03
Online σύγκριση κόστους για σέρβις και επισκευές αυτοκινήτων - Προσφορές και ραντεβού 16/05/2019 14:12
Πολύ πιο φθηνές οι διεθνείς κλήσεις από 15/5 μέσω κοινοτικής οδηγίας - Οι νέες χρεώσεις 13/05/2019 09:33
Ό,τι πίνεται μένει με ΦΠΑ στο 24% - Οι εξαιρέσεις της μείωσης σε καφέ, ροφήματα 09/05/2019 07:55
Αυτή είναι η λίστα με τα προϊόντα των σούπερ μάρκετ στα οποία μειώνεται ο ΦΠΑ στο 13% 08/05/2019 08:08
ΕΣΕΕ: «Πάτωσε» την Κυριακή των εκπτώσεων η αγορά - Έρευνα 07/05/2019 13:01
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40
Πώς να λάβετε προκαταβολικά μελλοντικούς μισθούς 06/12/2009 12:29
FBBank: Στο 2% το επιτόκιο του λογαριασμού υπό προειδοποίηση 06/12/2009 12:56