XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Public: Tablets & Laptop με 20% όφελος με κάρτες Eurobank
yellow: Οικιακές συσκευές με κέρδος 20% στη Media Markt
Mastercard: Φθινοπωρινές κληρώσεις για τους κατόχους καρτών της
Aegean Airlines: Πτήσεις για Μάλτα με έκπτωση ως 40%
Euroworld: Ταξίδια με 5% Επιστροφή με κάρτες Eurobank
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ
Alpha Bonus: Κινητά με δώρο έως 80.000 πόντους
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Έχετε παράπονα από την τράπεζά σας; Πού πρέπει να απευθυνθείτε - Νέοι κανόνες
Τελευταία ενημέρωση: 23/05/2019 07:53

Σαφείς κανόνες για τη διαχείριση των παραπόνων σας στην τράπεζα, ορίζει η νέα Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, στη βάση κοινοτικής οδηγίας.

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε όταν έχετε παράπονο από μία τραπεζική υπηρεσία, είναι να απευθυνθείτε στο Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζάς σας.

Τα 4 βήματα

Στη συνέχεια, η τράπεζα προχωρήσει στα ακόλουθα βήματα:

1. Ενημέρωση του Πελάτη για την παραλαβή της υπόθεσης

2. Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τραπέζης

3. Επίλυση του ζητήματος

4. Απάντηση στον Πελάτη

Επιπλέον, μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της υποθέσής σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου)
• Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο

Σε γενικές γραμμές στόχος των τραπεζών είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντηση το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός δύο εβδομάδων από την υποβολή του ζητήματος.

Οι υποχρεώσεις των τραπεζών

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της Τράπεζας της Ελλάδος, οι υποχρεώσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων είναι οι εξής:

1. Κατά την παραλαβή κάθε παραπόνου το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο βεβαίωση παραλαβής.

2. Κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, το Ίδρυμα παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

3. Το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο γραπτή απάντηση εντός σαράντα πέντε (45) ημερολογιακών ημερών, κατ’ ανώτατο όριο, από την υποβολή του παραπόνου.

Όταν, για σημαντικό λόγο, δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός του ως άνω οριζόμενου χρονικού διαστήματος, το Ίδρυμα οφείλει να ενημερώνει με δική του πρωτοβουλία τον παραπονούμενο για την
αιτία της καθυστέρησης και να αναφέρει το χρονικό διάστημα εντός του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του παραπόνου και να του παρασχεθεί γραπτή απάντηση.

Στη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού, το Ίδρυμα παρέχει, κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

4. Σε περίπτωση που η τελική απάντηση που δίδεται  δεν ικανοποιεί πλήρως τον παραπονούμενο, το Ίδρυμα περιλαμβάνει στην απάντηση εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση και ρητή αναφορά στη δυνατότητα του παραπονούμενου να απευθυνθεί σε μηχανισμό εναλλακτικής / εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή/και στην, κατά περίπτωση, αρμόδια Αρχή, εφόσον εμμένει στο παράπονο του.

Τα στοιχεία επικοινωνίας

Μπορείτε να απευθύνεστε στις τράπεζες στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
(Κάντε κλικ στον πίνακα για μεγέθυνση)

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Έρχεται το νέο iPhone 11 στις 27/9 - Κάντε κράτηση χωρίς να πληρώσετε - Φωτό 11/09/2019 08:12
Έρχεται νέο app για κινητά με όλες τις τιμές σε σούπερ μάρκετ και πρατήρια καυσίμων 28/08/2019 09:10
Wish: Χιλιάδες προϊόντα σε έκπτωση 90% - Επιπλέον όφελος ως 50% 23/08/2019 08:24
Media Markt: Έκπτωση έως 30% στις οικιακές συσκευές 23/08/2019 07:20
Τιμές χονδρικής για όλους μέσω νέου portal γυναικείας ένδυσης - Online αγορές 08/08/2019 12:43
Γυναικεία ένδυση σε τιμές χονδρικής - Online αγορές 09/06/2019 11:34
Κερδίστε 6ευρες επιταγές με 3 κωδικούς στα AB Βασιλόπουλος 05/06/2019 12:11
ΕΥΔΑΠ: Νέες e-υπηρεσίες - Εγγραφείτε μέσω Taxis 30/05/2019 08:23
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
FBBank: Στο 2% το επιτόκιο του λογαριασμού υπό προειδοποίηση 06/12/2009 12:56
Νέα επενδυτικό προϊόν εγγυημένου κεφαλαίου από την HSBC 06/12/2009 12:58
Επενδύστε με ασφάλεια στον κόσμο των Sports με την HSBC 06/12/2009 12:59
Επτά στα δέκα ευρώ στεγαστικών δόθηκαν από την Εθνική 06/12/2009 17:50