XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
HSBC: Αμοιβαία κεφάλαια εισοδήματος για μέρισμα ανά μήνα
Eurobank: Online ασφάλιση ΙΧ μέσω Eurolife
Online σούπερ μάρκετ με έκπτωση 13% με όλες τις κάρτες
Diners: Δώρο 2.000 Bonus πόντοι στα Hondos Center
Aegean Airlines: Πτήσεις για Ουγγαρία - Αυστρία με €54
Eurobank: Κερδίστε εισιτήρια Aegean δίνοντας tips σε διασήμους
Alpha Bonus: Πετρέλαιο με 100 ευρώ έκπτωση στη BP
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Καταναλωτής
Έχετε παράπονα από την τράπεζά σας; Πού πρέπει να απευθυνθείτε - Νέοι κανόνες
Τελευταία ενημέρωση: 23/05/2019 07:53

Σαφείς κανόνες για τη διαχείριση των παραπόνων σας στην τράπεζα, ορίζει η νέα Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, στη βάση κοινοτικής οδηγίας.

Το πρώτο πράγμα που έχετε να κάνετε όταν έχετε παράπονο από μία τραπεζική υπηρεσία, είναι να απευθυνθείτε στο Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της τράπεζάς σας.

Τα 4 βήματα

Στη συνέχεια, η τράπεζα προχωρήσει στα ακόλουθα βήματα:

1. Ενημέρωση του Πελάτη για την παραλαβή της υπόθεσης

2. Διερεύνηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Τραπέζης

3. Επίλυση του ζητήματος

4. Απάντηση στον Πελάτη

Επιπλέον, μπορείτε να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της υποθέσής σας, βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα με έναν από τους κάτωθι τρόπους:

• Τηλεφωνική επικοινωνία
• Επιστολή (e-mail ή μέσω φυσικού ταχυδρομείου)
• Μήνυμα (SMS) στο κινητό σας τηλέφωνο

Σε γενικές γραμμές στόχος των τραπεζών είναι να λάβετε την τεκμηριωμένη απάντηση το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός δύο εβδομάδων από την υποβολή του ζητήματος.

Οι υποχρεώσεις των τραπεζών

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της Τράπεζας της Ελλάδος, οι υποχρεώσεις των πιστωτικών ιδρυμάτων είναι οι εξής:

1. Κατά την παραλαβή κάθε παραπόνου το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο βεβαίωση παραλαβής.

2. Κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, το Ίδρυμα παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

3. Το Ίδρυμα παρέχει στον παραπονούμενο γραπτή απάντηση εντός σαράντα πέντε (45) ημερολογιακών ημερών, κατ’ ανώτατο όριο, από την υποβολή του παραπόνου.

Όταν, για σημαντικό λόγο, δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός του ως άνω οριζόμενου χρονικού διαστήματος, το Ίδρυμα οφείλει να ενημερώνει με δική του πρωτοβουλία τον παραπονούμενο για την
αιτία της καθυστέρησης και να αναφέρει το χρονικό διάστημα εντός του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του παραπόνου και να του παρασχεθεί γραπτή απάντηση.

Στη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού, το Ίδρυμα παρέχει, κατόπιν αιτήματος του παραπονούμενου, ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσής του.

4. Σε περίπτωση που η τελική απάντηση που δίδεται  δεν ικανοποιεί πλήρως τον παραπονούμενο, το Ίδρυμα περιλαμβάνει στην απάντηση εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση και ρητή αναφορά στη δυνατότητα του παραπονούμενου να απευθυνθεί σε μηχανισμό εναλλακτικής / εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών ή/και στην, κατά περίπτωση, αρμόδια Αρχή, εφόσον εμμένει στο παράπονο του.

Τα στοιχεία επικοινωνίας

Μπορείτε να απευθύνεστε στις τράπεζες στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:
(Κάντε κλικ στον πίνακα για μεγέθυνση)

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις μέσω internet - Νέα υπηρεσία προσεχώς 05/11/2019 19:46
Προς χαλάρωση των κριτηρίων για το επίδομα θέρμανσης - Πρώτη καταβολή μέσα στο 2019 12/10/2019 08:52
Με προκαταβολή το φετινό επίδομα θέρμανσης - Πού θα παίζουν οι τιμές 09/10/2019 10:42
Σε ισχύ νέα πιο ευνοϊκή ρύθμιση για αποπληρωμή χρεών προς τη ΔΕΗ - Οι όροι της - Παραδείγματα 01/10/2019 09:06
Public: Δώστε το παλαιό σας κινητό και κερδίστε έκπτωση 29/09/2019 10:28
Τα σχέδια για αύξηση του επιδόματος θέρμανσης έως 25% και πληρωμής του από Οκτώβριο 29/09/2019 09:49
Άνοιξαν οι προπαραγγλίες για το νέο iPhone - Τι κερδίζετε ανάλογα με την κάρτα σας 24/09/2019 07:28
Πιθανή η αύξηση των τιμών στα καύσιμα την Τετάρτη - Έλεγχοι από το υπουργείο Ανάπτυξης 18/09/2019 07:09
e-fresh σούπερ μάρκετ: Δωρεάν παράδοση έως τις 11 το βράδυ 14/09/2019 09:52
Έρχεται το νέο iPhone 11 στις 27/9 - Κάντε κράτηση χωρίς να πληρώσετε - Φωτό 11/09/2019 08:12
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Ιατρική περίθαλψη: Απλοποίηση διαδικασιών για 3 εκατ. ανασφάλιστους 23/04/2015 09:09
«Σήκωσαν» 200.000 ευρώ από ATM της Εθνικής Τράπεζας στο Πικέρμι 03/05/2015 14:10
Πώς να μειώσετε τις δόσεις σας στο μισό 06/12/2009 17:27
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39