XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Alpha Bonus: 2πλάσια επιβράβευση στα ΑΒ Βασιλόπουλος
Hondos Center: Κέρδος 4% με κάρτες της Τρ. Πειραιώς
Διακοπές με 5% όφελος με κάρτες της Eurobank
Eurobank: Έπιπλα κήπου και βεράντας με 10% Επιστροφή
WIND: Τεχνολογία με 20% όφελος με κάρτες Τρ. Πειραιώς
Eurobank: Κλιματιστικά με 20% Επιστροφή στη Media Markt
Τρ. Πειραιώς: Κλήρωση με έπαθλο ταξίδι για κατόχους καρτών της
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Συμβουλές - Προσφορές
Νέοι κανόνες στις ενοικιάσεις ΙΧ στην ΕΕ υπέρ των καταναλωτών - Τι αλλάζει
Τελευταία ενημέρωση: 26/03/2019 13:33

Στην αλλαγή του τρόπου παρουσίασης των τιμών ενοικίασης των αυτοκινήτων προχώρησαν πέντε κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, η Avis, η Europcar, η Enterprise, η Hertz και η Sixt, μετά από έκκληση της ΕΕ.

Μέχρι σήμερα οι εν λόγω εταιρείες δεν είχαν εφαρμόσει πλήρως ορισμένες από τις δεσμεύσεις τους προκειμένου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι αρχές προστασίας των καταναλωτών της ΕΕ να θεωρήσουν ότι οι εταιρείες συμμορφώνονται πλήρως με το δίκαιο της ΕΕ για την προστασία των καταναλωτών.

Ποιοι προσαρμόστηκαν

Η αξιολόγηση που δημοσιεύτηκε σήμερα σημειώνει ότι η Enterprise και η Sixt έχουν πλέον προβεί σε όλες τις απαιτούμενες αλλαγές.

Η Avis έχει δεσμευτεί να πραγματοποιήσει τις υπόλοιπες αλλαγές μέχρι τον Μάιο του 2019. Η Europcar, η οποία τώρα περιλαμβάνει την Goldcar, θα πραγματοποιήσει τις υπόλοιπες αλλαγές μέχρι τον Ιούνιο του 2019.

Η Hertz έχει δεσμευτεί να προβεί σε όλες τις αναγκαίες αλλαγές το αργότερο μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Πώς πρέπει να φαίνονται οι τιμές

Οι εταιρείες δεσμεύθηκαν:

- Προβολή χρεώσεων

να συμπεριλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις στη συνολική τιμή κράτησης: στους καταναλωτές θα προσφέρεται πλέον μια βασική τιμή στον ιστότοπο, η οποία θα αντιστοιχεί στην τελική τιμή που θα πρέπει να πληρώσουν.

Η τιμή αυτή πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις πρόσθετες χρεώσεις, όπως ειδική επιβάρυνση για υπηρεσίες καυσίμων, τέλη αεροδρομίου και επιπλέον χρέωση για νέο οδηγό ή για επιστροφή του αυτοκινήτου σε τόπο διαφορετικό από τον τόπο παραλαβής·

- Περιγραφή όρων

να περιγράφουν με σαφήνεια τις βασικές υπηρεσίες ενοικίασης με τους όρους και τις προϋποθέσεις σε όλες τις εθνικές γλώσσες: οι καταναλωτές δεν θα έρχονται πλέον αντιμέτωποι με ασαφείς ή παραπλανητικές πληροφορίες σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά της ενοικίασης, όπως ενδεχόμενο περιορισμό χιλιομέτρων, την πολιτική για τα καύσιμα, την πολιτική ακύρωσης και τις απαιτήσεις καταβολής εγγύησης κ.λπ.

- Προαιρετικές καλύψεις

να αναφέρεται σαφώς, στην προσφορά τιμής, η τιμή και οι λεπτομέρειες των προαιρετικών πρόσθετων επιλογών, ιδίως των ασφαλιστικών καλύψεων που μειώνουν την οικονομική ευθύνη του ενοικιαστή σε περίπτωση ζημιάς.

Θα πρέπει να αναφέρεται με σαφήνεια τι καλύπτει η βασική τιμή ενοικίασης όσον αφορά τις ζημίες, και ιδίως τι μπορεί να χρειαστεί να πληρώσει επιπλέον ο οδηγός.

Εάν αγοράζεται πρόσθετη ασφάλιση ή ασφάλιση με απαλλαγή, το τι περιλαμβάνεται σε αυτή και τι όχι θα πρέπει επίσης να αναφέρεται σαφώς πριν αποδεχτεί ο καταναλωτής την αγορά.

Επόμενα βήματα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών στο ευρωπαϊκό δίκτυο συνεργασίας καταναλωτών θα παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς την εφαρμογή των υπόλοιπων αλλαγών.

Αν και οι εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτή τη δράση αποτελούν τα δύο τρίτα των ιδιωτικών εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων στην ΕΕ, άλλοι έμποροι, όπως οι μεσάζοντες και οι μικρότερες εταιρείες, διαδραματίζουν κι αυτοί σημαντικό ρόλο στην εν λόγω αγορά.

Οι αρχές και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συνεχίσουν να παρακολουθούν όλους τους παράγοντες της αγοράς για να διασφαλίσουν ότι τηρούν πλήρως τους κανόνες της ΕΕ για τους καταναλωτές.

Εάν οι εταιρείες δεν τηρήσουν τις δεσμεύσεις τους, οι αρχές προστασίας των καταναλωτών μπορούν να αποφασίσουν να προσφύγουν σε μέτρα επιβολής.

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Aegean Airlines: 5.000 θέσεις από Θεσσαλονίκη με 19€ 17/05/2019 08:01
Aegean Airlines: Θεσσαλονίκη - Παρίσι με έκπτωση 20% 11/05/2019 08:06
Aegean Airlines: Πτήσεις προς 4 νησιά από €19 08/04/2019 20:36
Volotea: Πτήσεις εντός και εκτός Ελλάδος από €9! 02/04/2019 13:20
Aegean Airlines: Ταξίδια στην Ελλάδα με έκπτωση 20% 29/03/2019 10:15
Aegean Airlines: Κλήρωση για 50.000 μίλια με ενοικίαση ΙΧ 25/03/2019 21:20
Ekdromi.gr: Κερδίστε ένα 3ήμερο στην Ελλάδα μόνο με το e-mail σας 18/03/2019 10:55
Aegean Airlines: 6 προορισμοί εξωτερικού με έκπτωση 20% 15/03/2019 09:28
Διαμονή με 20% έκπτωση μέσω Aegean Airlines 02/03/2019 07:22
Aegean Airlines: Προορισμοί εξωτερικού με έκπτωση 20% 27/02/2019 13:39
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Πώς να μειώσετε τις δόσεις σας στο μισό 06/12/2009 17:27
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40