A- A+
Αυτοί είναι οι δωρεάν τηλεφωνικοί αριθμοί για βλάβες σε εταιρείες τηλεφωνίας
Δωρεάν μπορούν να καλούν πλέον για αναγγελία βλάβης σε εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας οι καταναλωτές, όπως γνωστοποιεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Όπως τονίζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

O Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο.

Επιπλέον, ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.

Οι δωρεάν τηλεφωνικοί αριθμοί

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι οι εξής:

  • Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε.: 13811
  • FORTHNET Α.Ε.: 13731
  • WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E.: 13700
  • OTE A.E.: 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)
  • VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T.: 13840

Καταληκτικά, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο, παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.