A- A+
Εμπορική Τράπεζα: Επισκέψεις της διοίκησης στα ανανεωμένα καταστήματα
Νέα σειρά επισκέψεων σε περιφερειακά καταστήματα του Δικτύου της Εμπορικής Τράπεζας έχει προγραμματίσει η διοίκησή της μέχρι το τέλος του έτους, ενώ συνεχίζεται η ανακαίνιση των καταστημάτων με αμείωτη ένταση.

Ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Alain Strub και ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής κ. Μίνος Μωυσής, επισκέφθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα Καταστήματα της Εμπορικής Τράπεζας στο Βόλο, τη Λάρισα, τον Ασπρόπυργο και την Ελευσίνα Αττικής, το Άργος και το Ναύπλιο Αργολίδας και την Τρίπολη Αρκαδίας.

Κατά τη διάρκεια των επισκέψεών τους, οι κύριοι Strub και Μωυσής είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τα στελέχη των Καταστημάτων, να ενημερωθούν για την εξέλιξη των εργασιών τους και κυρίως να ακούσουν τα ιδιαίτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν επιχειρηματικοί και ιδιώτες πελάτες των περιοχών εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Οι Διευθυντές και τα στελέχη των Καταστημάτων παρουσίασαν επίσης τα δικά τους σχέδια ανάπτυξης και τις ενέργειές τους για την καλύτερη παρουσία της τράπεζας στις περιοχές τους.

«Τα στελέχη του Δικτύου της Εμπορικής Τράπεζας διατηρούν ισχυρούς δεσμούς με την πελατεία μας και είναι έτοιμα, με υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού και ευθύνης, να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις και να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που προκύπτουν στο σημερινό περιβάλλον, με γνώμονα τη στήριξη της τοπικής και εθνικής οικονομίας και τη διαρκή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Τράπεζας», δήλωσε ο κ. Strub.

«Η επαφή με τα στελέχη πρώτης γραμμής της τράπεζας είναι πάντα χρήσιμη γιατί μας δίνει άμεση ενημέρωση για την τοπική αγορά. Ειδικά όμως αυτή την δύσκολη εποχή, η διοίκηση της τράπεζας επιλέγει να βρεθεί πιο συχνά κοντά στα στελέχη των καταστημάτων μας για να στηρίξει τις δικές τους ενέργειες και για να ακούσει τη γνώμη τους. Η προσαρμοστικότητα της Τράπεζάς μας στις συνθήκες της εποχής είναι βασική επιχειρηματική επιλογή μας και με τις επισκέψεις στα Καταστήματα ενισχύουμε τις γνώσεις μας ώστε να προσαρμόζουμε συνεχώς τις αποφάσεις μας με γνώμονα τις πραγματικές ανάγκες τις αγοράς και των πελατών μας», δήλωσε ο κ. Μωυσής.

Σημειώνεται ότι το νέο μοντέλο καταστήματος της Εμπορικής Τράπεζας εφαρμόζεται ήδη με επιτυχία σε 65 ανακαινισμένα Καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Μέχρι το τέλος του χρόνου προβλέπεται να έχει επεκταθεί η εφαρμογή του στο 1/3 του δικτύου πανελλαδικά. Προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς, το μοντέλο αυτό έχει ως κύριους στόχους την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, την προσωποποιημένη κάλυψη των αναγκών του πελάτη και την πιο αποδοτική λειτουργία του καταστήματος.