XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Alpha Bonus: 2πλάσια επιβράβευση στα ΑΒ Βασιλόπουλος
Hondos Center: Κέρδος 4% με κάρτες της Τρ. Πειραιώς
Διακοπές με 5% όφελος με κάρτες της Eurobank
Eurobank: Έπιπλα κήπου και βεράντας με 10% Επιστροφή
WIND: Τεχνολογία με 20% όφελος με κάρτες Τρ. Πειραιώς
Eurobank: Κλιματιστικά με 20% Επιστροφή στη Media Markt
Τρ. Πειραιώς: Κλήρωση με έπαθλο ταξίδι για κατόχους καρτών της
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Εγγραφείτε στο site για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο πατώντας εδώ

Image Map

Συμβουλές - Προσφορές
Σε ισχύ τα νέα μέτρα προστασίας των ταξιδιωτών σε όλη την ΕΕ - Τα δικαιώματά σας
Τελευταία ενημέρωση: 01/07/2018 09:51

Σε ισχύ τέθηκαν από την 1η Ιουλίου οι νέοι κανόνες προστασίας των καταναλωτών για ταξίδια στην ΕΕ, οργανωμένα ή μεμονωμένα. Οι αποζημιώσεις που δικαιούστε.

Οι νέοι κανόνες θα καλύπτουν και πακέτα στα οποία ο ταξιδιώτης επιλέγει διαφορετικά στοιχεία από ένα μόνο σημείο πώλησης, στο διαδίκτυο ή εκτός διαδικτύου.

Εισαγάγουν επίσης προστασία για τους «συνδεδεμένους ταξιδιωτικούς διακανονισμούς», όταν ο ταξιδιώτης αγοράζει ταξιδιωτικές υπηρεσίες από ένα σημείο πώλησης αλλά μέσω χωριστών διαδικασιών κράτησης.

Επιπλέον, παρέχουν προστασία σε ταξιδιώτες που έχουν πραγματοποιήσει κράτηση για μια ταξιδιωτική υπηρεσία σε έναν δικτυακό τόπο και προσκαλείται να πραγματοποιήσει κράτηση για κάποια άλλη υπηρεσία σε διαφορετικό δικτυακό τόπο.

Τα οφέλη για ταξιδιώτες

Οι νέοι κανόνες για τα οργανωμένα ταξίδια ανταποκρίνονται στην ψηφιακή εποχή και στους νέους τρόπους κράτησης διακοπών.

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες θα επωφελούνται από νέα δικαιώματα και θα προστατεύονται επαρκώς σε περίπτωση πτώχευσης του ταξιδιωτικού πράκτορα.

Οι νέοι κανόνες θα προσφέρουν και περαιτέρω οφέλη στους καταναλωτές, με:

• Σαφέστερη πληροφόρηση για τους ταξιδιώτες: Οι επιχειρήσεις πρέπει να ενημερώνουν τους ταξιδιώτες για το αν τους προσφέρουν πακέτο ή συνδεδεμένο ταξιδιωτικό διακανονισμό, καθώς και για τα βασικά δικαιώματά τους, μέσω τυποποιημένων εντύπων πληροφοριών.

Πρέπει να παρέχουν σαφείς πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά του πακέτου, την τιμή του και τις τυχόν πρόσθετες επιβαρύνσεις.

• Επιστροφή χρημάτων και επαναπατρισμό σε περίπτωση πτώχευσης: Οι επιχειρήσεις που πωλούν πακέτα οργανωμένων διακοπών πρέπει να συνάπτουν σύμβαση προστασίας κατά της αφερεγγυότητας.

Η σχετική εγγύηση καλύπτει τις επιστροφές των ποσών που κατέβαλαν οι ταξιδιώτες και τον επαναπατρισμό τους σε περίπτωση πτώχευσης του διοργανωτή.

Η εγγύηση αυτή εφαρμόζεται και στους συνδεδεμένους ταξιδιωτικούς διακανονισμούς.

• Σαφέστερους κανόνες για την ευθύνη: Ο διοργανωτής του πακέτου ευθύνεται αν κάτι δεν πάει καλά, ανεξαρτήτως του ποιος παρέχει τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες.

• Πληρέστερα δικαιώματα ακύρωσης: Με τους νέους κανόνες, οι ταξιδιώτες μπορούν να ακυρώσουν το πακέτο οργανωμένων διακοπών τους για οποιονδήποτε λόγο, έναντι μιας εύλογης χρέωσης.

Μπορούν να ακυρώσουν τις διακοπές τους δωρεάν αν ο προορισμός τους καταστεί επικίνδυνος, για παράδειγμα λόγω πολέμου ή φυσικής καταστροφής, ή αν η τιμή του πακέτου αυξηθεί κατά περισσότερο από 8% της αρχικής τιμής.

• Κατάλυμα αν δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί το ταξίδι επιστροφής: Αν οι ταξιδιώτες δεν μπορούν να επιστρέψουν από τις οργανωμένες διακοπές τους, για παράδειγμα σε περίπτωση φυσικής καταστροφής, τους παρέχεται κατάλυμα για έως τρεις διανυκτερεύσεις, εφόσον δεν μπορούν να επιστρέψουν από τις διακοπές τους εγκαίρως.

Επιπλέον διανυκτερεύσεις καλύπτονται υπό τους όρους της σχετικής νομοθεσίας για τα δικαιώματα των επιβατών.

• Βοήθεια στους ταξιδιώτες: Ο διοργανωτής του πακέτου πρέπει επίσης να παρέχει συνδρομή στους ταξιδιώτες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα, ιδίως, με την παροχή πληροφοριών για τις υγειονομικές υπηρεσίες και την προξενική συνδρομή.

Τα κράτη μέλη έπρεπε να μεταφέρουν τους κανόνες στο εθνικό τους δίκαιο έως την 1η Ιανουαρίου 2018.

Για τη συνέχεια προβλεπόταν εξάμηνη μεταβατική περίοδος, έως την 1η Ιουλίου, ημερομηνία κατά την οποία τα εθνικά μέτρα για τη μεταφορά της οδηγίας θα αρχίσουν να εφαρμόζονται.

Η Επιτροπή θα εξετάσει τους τρόπους μεταφοράς των κανόνων στα εθνικά δίκαια και εφαρμογής τους στα κράτη μέλη. Θα λάβει κατάλληλα μέτρα παρακολούθησης ανάλογα με τις ανάγκες.
 

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Aegean Airlines: 5.000 θέσεις από Θεσσαλονίκη με 19€ 17/05/2019 08:01
Aegean Airlines: Θεσσαλονίκη - Παρίσι με έκπτωση 20% 11/05/2019 08:06
Aegean Airlines: Πτήσεις προς 4 νησιά από €19 08/04/2019 20:36
Volotea: Πτήσεις εντός και εκτός Ελλάδος από €9! 02/04/2019 13:20
Aegean Airlines: Ταξίδια στην Ελλάδα με έκπτωση 20% 29/03/2019 10:15
Νέοι κανόνες στις ενοικιάσεις ΙΧ στην ΕΕ υπέρ των καταναλωτών - Τι αλλάζει 26/03/2019 13:33
Aegean Airlines: Κλήρωση για 50.000 μίλια με ενοικίαση ΙΧ 25/03/2019 21:20
Ekdromi.gr: Κερδίστε ένα 3ήμερο στην Ελλάδα μόνο με το e-mail σας 18/03/2019 10:55
Aegean Airlines: 6 προορισμοί εξωτερικού με έκπτωση 20% 15/03/2019 09:28
Διαμονή με 20% έκπτωση μέσω Aegean Airlines 02/03/2019 07:22
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Πώς να μειώσετε τις δόσεις σας στο μισό 06/12/2009 17:27
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40