A- A+
Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης για το Εξοικονομώ Κατ΄ Οίκον - Οι ανοιχτές Περιφέρειες
Τηλεφωνική γραμμή για την υποστήριξη των ενδιαφερόμενων αναφορικά με το πρόγραμμα «Εξοικονομώ κατ' Οίκον» δημιούργησε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Η γραμμή υποστήριξης που δημιουργήθηκε για διευκόλυνση των πολιτών, οι οποίοι έχουν εγγραφεί αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία υποβολής αίτησης, απαντά στα τηλέφωνα 213 1513780 και 213 1513781 τις εργάσιμες ημέρες από τις 10:00 έως τις 16:00.

Τα ερωτήματα μπορούν να υποβάλλονται και μέσω e-mail, στο support.ekoii@prv.ypeka.gr.

Οι εκκρεμότητες

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Κυριακή 29 Απριλίου 2018, ώστε οι ενδιαφερόμενοι σε όλες τις περιφέρειες της χώρας να ολοκληρώσουν και υποβάλλουν οριστικά τις αιτήσεις τους.

Ζητούμενο είναι η διαδικασία να ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος, προκειμένου αμέσως μετά να ενεργοποιηθεί το επόμενο στάδιο (δήλωση επιλογής ή όχι λήψης δανείου) για το σύνολο των υποβεβλημένων αιτήσεων.

Επισημαίνεται ότι αιτήσεις που εμφανίζονται ως «κλειδωμένες» στο σύστημα θα πρέπει πρώτα να ανακληθούν, καθώς δεν είναι επιτρεπτή η ύπαρξη, ταυτόχρονα, περισσότερων της μίας αίτησης για το ίδιο ΑΦΜ, και να επανυποβληθούν.

Το ίχνος και το ιστορικό υποβολής αίτησης που ανακαλείται παραμένει στο σύστημα.

Υπενθυμίζεται, ότι έχει ανακοινωθεί ο διπλασιασμός των πόρων του προγράμματος και πλέον αυτοί είναι επαρκείς για την κάλυψη των αιτήσεων που ακόμη δεν έχουν υποβληθεί οριστικά.

Σχετικά με τις Περιφέρειες Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου και Ιονίου, η πλατφόρμα θα ενεργοποιηθεί εκ νέου, για εγγραφή και υποβολή αιτήσεων, τη Δευτέρα 30 Απριλίου 2018 και θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι να καλυφθεί το σύνολο των πόρων προς διάθεση.