XΑυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα OK
 
 
 
Νέα προϊόντα
Έκπτωση 15% στα Intersport με κάρτες Alpha Bonus
Eurobank: Πόσες e-αγορές σας λείπουν για αφορολόγητο
Μασούτης VISA: Με δώρο 40€ από τη Eurobank
Εθνική: Δώρο 100€ σε 100 τυχερούς κάθε εβδομάδα
Eπιστροφή 2% στα Attica με κάρτες Eurobank
Diners Club: Ψώνια στα Jumbo με κέρδος 4% έως 14/1/2018
Go4more: Πετρέλαιο θέρμανσης με έξτρα επιβράβευση
 
Δείτε όλα τα νέα προϊόντα
Εργαλεία Υπολογισμού
Newsletter
Καταχωρίστε το email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα προϊόντα των τραπεζών και να μένετε ενημερωμένοι για ευκαιρίες που υπάρχουν στον τραπεζικό κλάδο
 
 

  Image Map

 

Συμβουλές - Ειδήσεις
Δανειολήπτρια κέρδισε 6.000 ευρώ από την τράπεζα επειδή της τηλεφωνούσε εισπρακτική
Τελευταία ενημέρωση: 22/10/2017 09:06

Δανειολήπτρια δικαιώθηκε από το Δικαστήριο επειδή της τηλεφωνούσε συνεχώς εισπρακτική εταιρεία και τις επιδίκασε το ποσό των 6.000 ευρώ ως αποζημίωση.

Σύμφωνα με την απόφαση, οι τηλεφωνικές κλήσεις συνοδεύονταν κατά παράβαση των κανόνων της δεοντολογίας από άσκηση ψυχολογικής βίας, καθόσον την αναστάτωναν σε τέτοιο βαθμό που επέτειναν την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση της υγείας της.

Συγκεκριμένα, οι τηλεφωνικές οχλήσεις δεν ήταν 18 σε διάστημα εννέα μηνών, αλλά οι 15 εξ αυτών έλαβαν χώρα σε διάστημα 1,5 περίπου μηνός, γεγονός που φανερώνει τη συχνότητα αυτών, ενώ ορισμένες φορές προκύπτει ότι υπερέβαιναν τη μία την ημέρα.

Η αποζημίωση

Το χρηματικό ποσό των 6.000 ευρώ θα πρέπει να καταβληθεί από το τραπεζικό ίδρυμα, καθώς η διαβίβαση των προσωπικών της δεδομένων από την τράπεζα προς την εισπρακτική εταιρία έγινε χωρίς την ειδική συναίνεση και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση κατά τον τρόπο που απαιτεί ο νόμος 2472/1997.

Στο σκεπτικό της απόφασης αναφέρεται ότι «η τράπεζα δεν απέδειξε ότι είχε προβεί σε τέτοια ενημέρωση ούτε πριν, αλλά ούτε και μεταγενέστερα, μετά τη συλλογή των δεδομένων και πριν τη διαβίβασή τους στην εισπρακτική τράπεζα κατά τρόπο σαφή και ορισμένο αναφέροντας την ταυτότητα του εκπροσώπου της».

 Στο πλαίσιο αυτό, «η ενάγουσα (σ.σ. δανειολήπτρια) ουδέποτε έλαβε πραγματική γνώση ότι τα προσωπικά της δεδομένα θα διαβιβαστούν στη συγκεκριμένη εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών, ούτε τους λοιπούς αποδέκτες, αν και έπρεπε να το γνωρίζει».

Επιστροφή
blog comments powered by Disqus
Διαβάστε επίσης
Οριστική δικαίωση για οφειλέτη στεγαστικού σε ελβετικό φράγκο - Η απόφαση 14/10/2017 09:25
Γλυτώνουν σε πρώτη φάση το «σφυρί» τα σπίτια με εμπορική αξία κάτω των 300 χιλ. ευρώ 12/10/2017 07:23
Έως το Σεπτέμβριο του 2018 η τελική απόφαση για το κούρεμα σε στεγαστικά ελβετικού φράγκου 10/10/2017 08:36
Πώς ρυθμίζουν στεγαστικά και καταναλωτικά δάνεια οι τράπεζες - Πότε δίνουν κούρεμα 09/10/2017 08:15
Κούρεμα ως 95% είχε προτείνει η Eurobank στους οφειλέτες της πριν πουλήσει το χρέος τους 06/10/2017 07:03
Στην εμπορική αξία η τιμή εκκίνησης των πλειστηριασμών ακινήτων - Η διαδικασία 05/10/2017 08:44
Ποιοι κακοπληρωτές θα δουν πρώτοι το σπίτι τους στο ...σφυρί 19/09/2017 08:11
Στην πλατφόρμα του εξωδικαστικού συμβιβασμού τα τραπεζικά δάνεια - Αναβάθμιση 18/09/2017 07:50
Εκτός στόχων για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο η μείωση των κόκκινων δανείων - Συναγερμός! 06/09/2017 13:13
Μέχρι πότε ισχύει η προστασία της πρώτης κατοικίας και για ποιους - Τα κριτήρια 04/09/2017 20:51
Μπορεί να σας ενδιαφέρει
LetsFerry: Νέα υπηρεσία Online κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων - Όλοι οι προορισμοί 17/12/2015 22:28
Πώς να μειώσετε τις δόσεις σας στο μισό 06/12/2009 17:27
Εξοφλήστε τα χρέη των καρτών σας άτοκα! 06/12/2009 17:39
GENIKI Bank: Προνομιακό καταναλωτικό δάνειο για φοιτητές 06/12/2009 13:51
Στο 8,75% το επιτόκιο των πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς 06/12/2009 17:40