A- A+
Έφτασε τα 800.000 μέλη το πρόγραμμα επιβράβευσης της Εθνικής Go4more
Ξεπερνά τις 1.000 εγγραφές την ημέρα το πρόγραμμα επιβράβευσης go4more της Εθνικής Τράπεζας, το οποίο αριθμεί πλέον περισσότερα από 800.000 μέλη.

Το go4more, αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα συνολικής επιβράβευσης, πλέον όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά, σε ολόκληρη την Ευρώπη, όπου επιβραβεύει τον πελάτη της Εθνικής Τράπεζας για τη συνολική σχέση του με την Τράπεζα, σε πάνω από 30 προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ παράλληλα προσφέρει ελευθερία στην εξαργύρωση.

Δίκτυο 14.500 σημείων

Προσφέρει ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών με πάνω από 14.500 σημεία προς εξαργύρωση, σε κατηγορίες όπως super markets, πρατήρια καυσίμων, πολυκαταστήματα, κινητή τηλεφωνία και τεχνολογία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και σε επιλεγμένα προϊόντα της Τράπεζας.

Τα Μέλη επιβραβεύονται για τη συνολική σχέση που διατηρούν με την Τράπεζα και συγκεκριμένα, κερδίζουν πόντους από:

  • Λογαριασμούς α’ ζήτησης
  • Επενδυτικά και αποταμιευτικά προϊόντα
  • Χρήση των καρτών Εθνικής
  • Τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα
  • Τα δάνειά τους
  • Τις συναλλαγές που πραγματοποιούν από τα εναλλακτικά δίκτυα
  • Τα γενέθλιά τους

Τα Μέλη μπορούν να εξαργυρώσουν τους πόντους που έχουν συγκεντρώσει σε οποιονδήποτε συνεργάτη, ανεξάρτητα από το σημείο συλλογής πόντων και μπορούν να εξαργυρώσουν με πραγματικό όφελος έως και 100% της αξίας συναλλαγής.

Η Εθνική Τράπεζα και το go4more, με επίκεντρο την ενδυνάμωση και την εδραίωση της σταθερής και μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες της, συνεχίζει να εργάζεται με μεθοδικότητα, ώστε να εξελίξει το πρόγραμμα και να το διατηρήσει στην κορυφή.

Βράβευση στο Λονδίνο

Το πρώτο βραβείο στην κατηγορία Best Loyalty Programme of the Year - Financial Services έλαβε η Εθνική Τράπεζα και το go4more.

Πρόκειται για τα βραβεία Loyalty Magazine Awards, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο, για 6η συνεχόμενη χρονιά και αποτελούν τον κορυφαίο θεσμό στον τομέα της πελατειακής πιστότητας σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή που και επιβραβεύουν την καινοτομία και τις βέλτιστες πρακτικές.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΕΤΕ, η σπουδαιότητα του βραβείου φαίνεται και από τον ανταγωνισμό που υπήρχε στη συγκεκριμένη κατηγορία, με εταιρείες όπως Barclays/Top Benefit Schemes με το Retail Cashback Programme, Eurobank με το Επιστροφή loyalty programme, Mastercard με το Priceless Specials loyalty platform, Spire Payments / MEPS με το Merchant loyalty management scheme και Visa France / John Paul με το Visa Platinum’s loyalty programme reinvented with a digitally enhanced Concierge.