A- A+
Τραπεζική εξυπηρέτηση στο ...σπίτι μέσω βίντεο - κλήσης από τη Eurobank - Νέα υπηρεσία
Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βίντεο κλήσης παρέχει σε όλους τους πελάτες της, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες, η Eurobank με μία νέα υπηρεσία.

Ο λόγος γίνεται για την υπηρεσία v-Banking, μέσω της οποίας έχετε πρόσωπο με πρόσωπο εξυπηρέτηση μέσω βίντεο από το χώρο σας, με τον εξειδικευμένο Επαγγελματικό Σύμβουλο της τράπεζας.

Με τον τρόπο αυτό έχετε τη συμβουλευτική που χρειάζεστε για την καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών της επιχείρησής σας και την πραγματοποίηση των επιχειρηματικών σχεδίων σας.

Εκτέλεση εργασιών

Μέσω της νέας υπηρεσίας, εργασίες που καλύπτουν τις ανάγκες της επιχείρησής σας πραγματοποιούνται εύκολα και με ασφάλεια, εξοικονομώντας σας χρόνο για την ποιότητα τόσο της δουλειάς σας, όσο και της ζωής σας.

Πιο συγκεκριμένα, μέσω της νέας υπηρεσίας μπορείτε να:

- Kλείνετε on line ραντεβού με τον Επαγγελματικό Σύμβουλό σας στο χρόνο και στο χώρο που σας εξυπηρετεί

- Λαμβάνετε την εξειδικευμένη συμβουλευτική που χρειάζεστε για την πραγματοποίηση των επιχειρηματικών σχεδίων σας

- Κάνετε από κοινού περιήγηση με τους Συμβούλους μας σε έγγραφα, με ταυτόχρονη συμπλήρωση και δυνατότητα σημειώσεων επ' αυτών

- Aνταλλάσετε αρχεία με την Τράπεζα με υψηλή ταχύτητα και χωρίς καθυστερήσεις

- Έχετε διαδραστική παρουσίαση των προϊόντων και υπηρεσιών μας

- Έχετε προσωποποιημένη επικοινωνία και μέσω δυνατότητας αποστολής chat & email όλο το 24ωρο

Τεχνικές προδιαγραφές

Διαβάστε εδώ τις τεχνικές προδιαγραφές καθώς και συχνές ερωτήσεις χρήσης της υπηρεσίας v-Banking.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να αποστείλετε το αίτημά σας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση vbanking@eurobank.gr και θα επικοινωνήσει μαζί σας αρμόδιο στέλεχος της υπηρεσίας v-Banking (εργάσιμες ημέρες 09:00 – 17:00).

Για τη διευκόλυνσή σας, να σημειώσετε τα στοιχεία σας καθώς και επιθυμητό τρόπο επικοινωνίας.

Ταμίας εξ αποστάσεως

Σημειώνεται ότι υπηρεσία απομακρυσμένης εξυπηρέτησης προσφέρει ήδη στην ελληνική αγορά η Τράπεζα Πειραιώς μέσω των τριών καταστημάτων e-branch που έχει δημιουργήσει.

Ο λόγος γίνεται για την υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση».

Σε ειδικό χώρο στο κατάστημα υπάρχει οθόνη μέσω της οποίας με video κλήση και άρα «ζωντανή» συνομιλία, ο πελάτης επικοινωνεί με έμπειρο ταμία της Τράπεζας και μπορεί να εκτελέσει, όλων σχεδόν (>90%) των προσφερόμενων συναλλαγών κανονικού ταμείου, με την ίδια ευκολία, απλότητα και ασφάλεια.

Εύρος συναλλαγών

Επιπροσθέτως, ο κάθε πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει μεγάλο εύρος τραπεζικών συναλλαγών όπως:

• Άμεση έκδοση και παραλαβή προπληρωμένης κάρτας (prepaid gift card)
• Άμεση ενημέρωση βιβλιαρίου
• Εγγραφή στο internet banking μέσω του σημείου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
• Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ψηφιακών συσκευών (PC & tablets) για εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες (winbank) και τα apps της Τράπεζας. Μέσω των συσκευών αυτών οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών, όπου και όποτε θελήσουν
• Πραγματοποίηση 24/7 καταθέσεων, αναλήψεων και πληρωμών στα μηχανήματα ATM & easypay kiosk που βρίσκονται σε εσωτερικό χώρο

Παράλληλα με τους ιδιώτες, μπορούν να αξιοποιήσουν τις ενσωματωμένες στα e-branch ψηφιακές τεχνολογίες και οι πελάτες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες.

Παρέχοντας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας των e-branches, καθώς και το Σάββατο, είναι δυνατή η εξόφληση πληρωμών προς συνεργάτες και προμηθευτές, είτε με μετρητά είτε με επιταγές, καθώς και η κατάθεση ημερήσιων εισπράξεων με πίστωση του εταιρικού λογαριασμού.