A- A+
Σε κέντρα συμβουλευτικών υπηρεσιών μετατράπονται τα τραπεζικά καταστήματα
Ρόλο και εμφάνιση αλλάζουν τα τραπεζικά καταστήματα, με στόχο να αυξηθεί η αποδοτικότητά τους και να βελτιωθεί η εμπειρία των συναλλασμένων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής, τα ταμεία που κυριάρχησαν για δεκαετίες μειώνονται σε αριθμό με γοργούς ρυθμούς, καθώς αυξάνεται σταθερά η χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και πρωταγωνιστικό ρόλο θα έχουν πλέον οι συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Συμβουλές κατόπιν ραντεβού

«Συμβουλευτικές υπηρεσίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους πελάτες λιανικής κατόπιν ραντεβού.

Συγκεκριμένα,, τα τραπεζικά καταστήματα μετατρέπονται σε συμβουλευτικά κέντρα», αναφέρουν χαρακτηριστικά στην «Κ» επιτελικά στελέχη των συστημικών τραπεζών.

Ειδικότερα, στον τομέα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς η αγορά θα επανέρχεται στην κανονικότητα, αναλαμβάνουν ενεργό δράση σύμβουλοι ώστε να εξυπηρετηθούν ανάγκες ενημέρωσης για τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα που είναι πολλά και σε ορισμένες περιπτώσεις πολύπλοκα.

Προώθηση ρυθμίσεων

Στη λιανική οι συμβουλευτικές υπηρεσίες θα ενισχυθούν στον τομέα της ρύθμισης δανείων στο πλαίσιο του στόχου για μεγάλη μείωση των μη εξυπηρετούμενων δανείων αλλά και γενικότερα στη διαχείριση της αξίας του πελάτη.

Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες θα είναι εξατομικευμένες για κάθε πελάτη λιανικής και θα γίνονται κατόπιν συνεννόησης.

Ανάλογα με το ζήτημα μπορεί να γίνουν και 2 ή 3 συναντήσεις, επισημαίνουν τα τραπεζικά στελέχη.

Και εξωτραπεζικοί τομείς

Συμβουλευτικές υπηρεσίες παντού, ανάλογα με τη ζήτηση. Ακόμη και σε εξωτραπεζικούς τομείς, όπως θέματα ακινήτων, κληρονομιών, συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά.

«Αυτή είναι η τάση διεθνώς και κάποια στιγμή θα έρθει και στην Ελλάδα, με την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που θα επιτρέπει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και σε πολλούς ακόμη τομείς», ανέφερε πρόσφατα χαρακτηριστικά επιτελικό στέλεχος συστημικής τράπεζας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι τράπεζες με τον τρόπο αυτό θα γίνουν ελκυστικές στο κοινό. Τα δίκτυα καταστημάτων θα αποτελούν κέντρα επίλυσης προβλημάτων των συναλλασσομένων», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Μεγάλη πρόκληση για να επιτευχθεί ο στόχος της μετατροπής των καταστημάτων περισσότερο σε συμβουλευτικά κέντρα είναι η εκπαίδευση των εργαζομένων του δικτύου και των κεντρικών υπηρεσιών.

Διαβάστε επίσης

* Συναλλαγές χωρίς Ταμία από το νέο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς