A- A+
Προσοχή! Νέο e-mail απάτη «στοχεύει» τους κωδικούς e-banking πελατών της Τρ. Πειραιώς
Σε εξέλιξη βρίσκεται τις τελευταίες ώρες μία νέα απόπειρα παραπλάνησης χιλιάδων χρηστών του e-banking της Τράπεζας Πειραιώς, μέσω e-mails.

Στο επίμαχο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που υποτίθεται πως έχει σταλεί από την winbank, την υπηρεσία e-banking της Τράπεζας Πειραιώς, ο παραλήπτης ενημερώνεται πως έχει μήνυμα από την τράπεζά του.

Η κομπίνα

Και τον προτρέπει να πατήσει πάνω σε συγκεκριμένο link για το διαβάσει, όπως φαίνεται και στην ακόλουθη φωτογραφία.

Εάν ο παραλήπτης ακολουθήσει το σύνδεσμο, μεταφέρεται σε μία ιστοσελίδα που μοιάζει με την winbank και του ζητείται η εισαγωγή username και password.

Εάν τα πληκτρολογήσει, τότε έρχονται σε πλήρη γνώση του ηλεκτρονικού ...απατεώνα, ο οποίος αποκτά πρόσβαση στους λογαριασμούς του.

Τι να μην κάνετε

Η τράπεζα συμβουλεύει τους πελάτες της για την προστασία τους να:

  • αποφεύγουν να ανοίγουν e-mails από άγνωστους αποστολείς,
  • μη δίνουν τους κωδικούς και τα προσωπικά στοιχεία σε sites που δεν γνωρίζουν σε ποιον οργανισμό ανήκουν.

Για να αναγνωρίστε ένα επικίνδυνο (Hoax) email ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:

- Links σε ψεύτικα web Sites: Ελέγξτε πάντα που σας οδηγεί το link πριν το πατήσετε. Τοποθετήστε τον κέρσορα πάνω στο URL και ελέγξτε εάν η διεύθυνση είναι η ιδία μ' αυτή που θα εμφανιστεί στο tooltip.

- Mην εμπιστεύεστε e-mails που σας ζητούν προσωπικά σας στοιχειά ή σας παραπέμπουν σε sites για να συμπληρώσετε το User Name, το Password ή οποιαδήποτε προσωπική σας πληροφορία (όνομα, ΑΦΜ, ημερομηνία γέννησης κλπ). Η Τράπεζα Πειραιώς δεν πρόκειται ποτέ να σας στείλει τέτοιου είδους e-mails.

- Προσοχή στη διατύπωση. Συχνά τα ψεύτικα e-mails χρησιμοποιούν λανθασμένα Ελληνικά, τόσο ως προς την ορθογραφία όσο και στο συντακτικό. Δίνουν την εντύπωση ότι έχουν γραφτεί από κάποιον που δεν γνωρίζει καλά Ελληνικά.